تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتلتیکو مادرید قهرمان اسپانیا شد / پایان سلطه رئال و بارسلونا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: هفته پایانی لالیگا؛ اتلتیکو مادرید قهرمان اسپانیا شد / پایان سلطه رئال و بارسلونا خبرگزاری پانا: اتلتیکو ماردید به سلطه 9 ساله رئال مادرید و بارسلونا پایان داد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 22:33



به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ هفته سی و هشتم مسابقات باشگاهی لیگ اسپانیا با دو بازی پیگیری شد. در حساس ترین بازی هفته که حکم فینال رقابت های این فصل را داشت اتلتیکو مادرید در خانه بارسلونا به یک تساوی ارزشمند رسید و پس از 9 سال به سلطه بارسلونا و رئال مادرید بر فوتبال اسپانیا پایان داد. اتلتیکو در همان دقایق ابتدایی بازی دو بازیکن ارزمند خود را به علت مصدومیت از دست داد، دیگو کاستا و آراد توران بازیکنانی بودند در 30 دقیقه ابتدایی بازی مجبور به ترک زمین شدند. گل اول بازی را در دقیقه 34 الکسیس سانچز روی کار تیمی زیبای آبی و اناری پوشان به ثمر رساند تا بارسایی ها با همان یک گل به رختکن بروند. اما آغاز نیمه دوم با حملات اتلتیکو همراه شد و در دقیقه 49 دیگو گودین گل تساوی بخش و قهرمانی مادریدی ها را به ثمر رساند تا شگفتی ساز این فصل با 90 امتیاز مقابل دیدگان هواداران بارسلونا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.   در دیگر بازی انجام شده رئال مادرید با نتیجه 3 بر یک و با گل های گرت بیل و موراتا ( 2 گل ) از سد اسپانیول گذشت تا با پیروزی به پیشواز فینال لیگ قهرمانان مقابل همشهری خود در لیسبون برود.   اولین بازی هفته سی و هشتم را شب گذشته تیم های مالاگا و لوانته انجام داده بودند که مالاگایی ها با یک گل حریف خود را شکست دادند. سایر بازی های هفته آخر عصر فردا برگزار می شود که حساس ترین دیدار بازی گرانادا و بیلبائو است، دیداری که فینال ته جدولی ها لقب گرفته است.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن