تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گوش خود را به شنيدن خوبى‏ها عادت بده و به آنچه كه به صلاح و درستى تو نمى‏افزايد گو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: منشورمبارزه بامفاسداقتصادی بایدبرای مردم تبیین شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس: منشورمبارزه بامفاسداقتصادی بایدبرای مردم تبیین شود گرگان - ایرنا - رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: منشور مبارزه با مفاسد اقتصادی که رهبر معظم انقلاب به سران سه قوه اعلام کردند باید از طریق رسانه ‎های گروهی برای مردم تبیین شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈاحمد سالکˈ روز شنبه در حاشیه نخستین همایش ˈرسانه و مقاومتˈ در گرگان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: رسانه ها باید عملکرد سران سه قوه را در طول هشت سال، در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی به نقد منصفانه بکشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اخیرا دولت یازدهم کسانی را که ارقام کلانی از بانک ‎ها دریافت کرده و پس نداده‎اند به قوه قضائیه معرفی کرده است.
وی تصریح کرد: البته شاید انتشار اسامی افراد مذکور به مصلحت کشور نباشد، اما بررسی این مسائل توسط بانک مرکزی ضرورت دارد و رسانه ‎ها باید این مهم را از قوه قضائیه مطالبه نمایند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص عملکرد دستگاه‎ ها در زمینه عفاف و حجاب گفت: یک سال در این زمینه گزارش کار گرفتیم و کنترل کردیم و باز هم در این زمینه برخورد خواهیم کرد، اما مجریان ما آن باوری که در اجرا باید داشته باشند را ندارند و این یک اشکال اساسی است.
سالک افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیگیر موضوع عفاف و حجاب و نظارت جدی بر دستگاه ‎ها خواهد بود و این تکلیف باید با جدیت پیگیری شود.
وی در خصوص طرح تقویت و توسعه بسیج رسانه گفت: طرح جامع رسانه‎ های ملی کشور در مجلس هشتم مطرح شد که ما در مجلس نهم آن را در کمیسیون فرهنگی مورد بحث قرار دادیم و کار آن به اتمام رسیده.
وی تصریح کرد: طرح مذکور آماده شده و برای تصویب به کمیسیون ارائه شده تا به صحن علنی مجلس برود که این کار کمی زمانبر خواهد بود.
سالک با اشاره به این که طرح تقویت و توسعه بسیج رسانه بسیار مهم است، یادآور شد: در واقع رسانه ‎ها نقش اساسی در تعالی جامعه و ارتقای فهم مردم دارند لذا هر چه رسانه‎ ها قانونمند باشند و روی اصول و ضوابط قانون اساسی و مصالح کشور حرکت کنند در پیشبرد اهداف نظام اسلامی با قدرت بیشتری حرکت خواهیم کرد.
به گفته وی، رسانه ‎ها در شرایط فعلی باید در مقابله با رسانه ‎های معاند ساماندهی شوند و این امر یک اقدام بزرگ و اساسی محسوب می شود.
نخستین همایش استانی رسانه و مقاومت در گرگان با حضور مدیران مسوولان، خبرنگاران و فعالان رسانه ای و خبری در سالن همایش های بانک ملی ایران برگزار شد.
در این مراسم معاون اجرایی قرارگاه بسیج رسانه کشور، رییس کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای و مسوولان استان گلستان حضور داشتند.
7467/579/508

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن