تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815197863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام سرپرست دانشگاه شهیدچمران اهوازبه مناسبت روز روابط عمومی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پیام سرپرست دانشگاه شهیدچمران اهوازبه مناسبت روز روابط عمومی اهواز - ایرنا - دکتر ˈمحمد رعایاییˈ، سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز با صدور پیامی، روز روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، در این پیام آمده است:
امروزه نقش موثر ادارات روابط عمومی و رسانه ها در تصمیم گیریهای مدیریتی بر کسی پوشیده نیست.
اداره روابط عمومی و رسانه ها نه به عنوان ابزاری در دست مدیران سازمان بلکه به عنوان فلسفه مدیریتی است و در دورانی که اطلاع رسانی در پیشاپیش همه امور است؛ تنها روابط عمومی و رسانه هایی پویا و موفق خواهند بود که با استفاده از دانش تخصصی و بکارگیری فناوری در آگاه سازی جامعه نقش سازنده ای را ایفا کنند.
وی افزوده است: براین پایه نگاه جامعه به حرفه روابط عمومی و اطلاع رسانی در یک سازمان، باید نگاهی تخصصی باشد، به عنوان حرفه و رسالتی که می تواند افکار عمومی را تحت تاثیر قرار دهد.
براساس این پیام ، اطلاع یابی، شفاف سازی، مسولیت پذیری، پاسخ گویی از وظایف مهم هر اداره روابط عمومی است و از سوی دیگر توجه به امر رشد فرهنگ وتوسعه فناوری اطلاعات می تواند زمینه را برای رشد و بالندگی روابط عمومی فراهم آورد.
این امر تنها با ارج نهادن به جایگاه اداره روابط عمومی و خانواده بزرگ ارباب رسانه در جامعه بر آورده می شود.
وی ضمن تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات ابراز امیدواری کرده است که سازمان ها و از آن جمله دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به جایگاه واقعی و شایسته اداره روابط عمومی های خود پی برده و در راستای ارتقای جایگاه این مجموعه آن چنان که شایسته است کوشش نمایند.
7157/641

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




27/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن