تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806795642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزارت علوم : افزایش بیش از25درصدی شهریه دانشگاهها غیرقانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: معاون وزارت علوم : افزایش بیش از25درصدی شهریه دانشگاهها غیرقانونی است جامعه > آموزش - خانه ملت نوشت:

معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با بیان اینکه برای افزایش شهریه دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم، سقف مشخصی در نظر گرفته شده است، گفت: افزایش تا 25 درصدی شهریه برای دانشگاه‌های غیرانتفاعی مانعی نداشته اما در صورت افزایش بیش از آن با دانشگاه‌های متخلف برخورد می‌شود.
سعدالله نصیری قیداری با بیان اینکه دانشگاه‌های غیرانتفاعی باید افزایش شهریه خود را در هیات امنا تصویب کنند، گفت: ‌وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سقف مجاز برای افزایش شهریه را تا 25 درصد اعلام کرده و بیش از این میزان تخلف به شمار می‌رود. او ادامه داد: برخی از هیات امنای دانشگاه‌های غیرانتفاعی ترجیح می‌دهند که 15 درصد افزایش شهریه داشته باشند و برخی دیگر 10 تا 25 را مبنای افزایش شهریه قرار می‌دهند، مهم این است که سقف تعیین شده از سوی وزارت علوم برای افزایش شهریه 25 درصد است. نماینده ادوار مجلس، با یادآوری شرایط کنونی دانشگاه تهران و انتخاب رئیس این دانشگاه، گفت: رئیس این دانشگاه از بین 5 منتخب شورای مشورتی برگزیده شده و پس از تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. او با بیان اینکه اعلام فرد برگزیده از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای ریاست دانشگاه تهران به زودی صورت خواهد گرفت، گفت: وزارت علوم در حال حاضر در حال رایزنی با شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تایید رئیس دانشگاه بوده که اگر فرد برگزیده مورد پذیرش شورا نیز باشد به ریاست دانشگاه بدون طی کردن مراحل سرپرستی آن منصوب خواهد شد. نصیری‌قیداری با یادآوری زمزمه‌های تغییر رئیس دانشگاه صنعتی شریف، گفت: وزیر علوم برای تعیین تکلیف این دانشگاه و همچنین برای اینکه درگیر معطلی برای ریاست جدید نباشد، در حال رایزنی برای این است که فردی را به صورت شورای مشورتی یک باره به عنوان رئیس این دانشگاه انتخاب کند. او ادامه داد: رئیس دانشگاه صنعتی شریف با رای 51 نفر از اساتید این دانشگاه به عنوان شورای مشورتی انتخاب می‌شود و وزیر از بین افراد یک نفر را انتخاب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی خواهد کرد. نماینده ادوار مجلس گفت: در انتخاب روسای دانشگاه تهران و صنعتی شریف هدف کارشکنی نیست بلکه هدف انتخاب رئیسی است که بتواند پشتیبانی قاطبه دانشگاهیان که فرهیختگان این جامعه هستند را داشته باشد. او ادامه داد: به طور حتم این روش انتخاب چون با نظر و خرد جمع صورت می‌گیرد و به ویژه با نظر نهایی وزیر علوم، بهتر خواهد بود. نصیری‌قیداری گفت: تا به حال نیز روسای برخی دانشگاه‌ها البته نه با این صورت بلکه با استمزاج از هیات مشورتی، نظر وزیر علوم و افرادی که پشتیبانی بیشتری از سوی دانشگاهیان داشته منصوب شده‌اند. او با بیان اینکه انتخاب روسای دانشگاه‌ها به صورت مشورتی به ایجاد فضای بانشاط و شاداب در مراکز آموزش عالی کشور کمک می‌کند، گفت: باید فضای مشورتی در دانشگاه‌ها باز شود تا کارها به خوبی پیش برود. نماینده ادوار مجلس ادامه داد: تعداد بی‌شماری از نمایندگان مجلس نیز به ما مراجعه کرده و از این شیوه انتصاب روسای دانشگاه‌ها تشکر کردند. معاون حقوقی و پارلمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، یادآور شد: مراجعه به عقل جمعی و اخذ نظر مشورتی برای انتخاب روسای دانشگاه ها بی‌شک راهی برای ارتقا سطح علمی کشور خواهد بود.
17231    



شنبه 27 اردیبهشت 1393 - 11:23:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن