تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فردا؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد93/ انتخاب رشته 61 هزار نفر تا کنون


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: توکلی به پانا خبر داد؛ فردا؛ پایان مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد93/ انتخاب رشته 61 هزار نفر تا کنون خبرگزاری پانا: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سال 93 فردا یکشنبه 28 اردیبهشت ماه به پایان می رسد، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 27 اردیبهشت ماه تعداد 61 هزار نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده اند.
۱۳۹۳ شنبه ۲۷ ارديبهشت ساعت 09:12



حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کلیه داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 شده اند ضرورت داشته ضمن دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی از سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق آن و اطلاعیه منتشره سازمان در این رابطه نسبت به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل از میان کد رشته های تحصیلی مورد علاقه خود اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه و درج آن در پیش نویس و کنترل های لازم و اطمینان از صحت کد رشته های انتخابی حداکثر تا فردا یکشنبه 28 اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت سازمان نسبت به ثبت کد رشته محل های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام کنند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: بر همین اساس پس از تایید نهایی کد رشته، توسط سیستم شماره 15 رقمی به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار می گیرد و در غیر اینصورت فرایند ثبت نام تکمیل نشده است.
وی اضافه کرد: همانطور که قبلا اعلام شده، اصلاحات و تغییرات احتمالی نهایی کد رشته های تحصیلی نیز فردا یکشنبه 28 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان می توانند با توجه به نیاز نسبت به درج تغییرات اقدام کنند.
توکلی با اشاره به تعداد داوطلبانی که اقدام به انتخاب رشته نیز کرده اند، گفت: تا ساعت 8 صبح امروز شنبه 27 اردیبهشت ماه تعداد 61 هزار نفر نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کرده اند.
وی تصریح کرد: بدیهی است نظر به اینکه بر اساس برنامه زمانی اعلام شده در پایان روز یکشنبه مهلت انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پایان می پذیرد به کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته که تا کنون برای انتخاب رشته و ثبت کد رشته های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام نکرده اند، توصیه می شود در فرصت باقی مانده نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن