تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816585742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارسالی خوانندگان/ کودتا روی آنتن زنده شبکه 3 سیما


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: ارسالی خوانندگان/ کودتا روی آنتن زنده شبکه 3 سیما فرهنگ > رسانه - آقای سعید مرادی یادداشت زیر را ارسال کرده است:

شبکه 3 سیمادر سالهای اخیر برنامه زیبای"سمت خدا" را هر روز به جز پنج شنبه هاوجمعه ها ساعت یک و نیم بعداز ظهر - و تکرارش پیش از اذان صبح روز بعد - می برد. در این برنامه موفق و جذاب،روحانیون باسواد و خوش ذوقی حضور داشته و دارند که رمز کامیابی شان را باید در دوری از بازیهای سیاسی و آشنایی شان با موضوعات مورد علاقه مخاطبان خلاصه کرد. از مدتی قبل ، جناب حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری که از کارشناسان این برنامه است و انصافا از بیانی شیوا در انتقال مفاهیم برخوردار است، در چندبرنامه انتقاداتی به حق از سازمان صداوسیما مطرح کرد که عمدتا به دوموضوع "آگهی های تلویزیون" و "جوایز مسابقات صداوسیما" مربوط می شد. حرفهای آقای ماندگاری یک پیوست مستند هم داشت که در برنامه توسط ایشان ارائه شد و آن، بیانات چندسال قبل رهبرمعظم انقلاب در دیدار با مدیران رسانه ملی بود. حتی در یکی از برنامه ها مجری ، بحث را به گونه ای پیش برد که با توجه به نظر رهبری انقلاب، چرا صداوسیما اوامر ایشان را اجرا نمی کند؟ و آقای ماندگاری هم پاسخی ارائه کرد که منطقی می نمود. پس از گذشت مدتی، توسط رسانه ها این خبر منتشر شد که صداوسیما، تهیه کننده این برنامه را تغییر داده است و آن را به انتقادات حجت الاسلام ماندگاری نسبت داد. من از پشت صحنه ماجرا و راست و دروغ بودن ارتباط میان تغییر تهیه کننده و حرفهای آقای ماندگاری بی اطلاعم و قصد پرداختن به آن را هم ندارم.بلکه رفتار مجری و یکی از کارشناسان برنامه که هر دو روی آنتن زنده ، اعلام کردند بدلیل تغییر تهیه کننده، دیگر برنامه را ادامه نمی دهند، مورد بحث است. برنامه "سمت خدا" تا قبل از اینکه به این حاشیه گرفتار آید دچار بازی سیاسی نشده بود اما اخیرا رسانه های یک طیف خاص ، با اهداف سیاسی آشکار به تسویه حساب با صداوسیما پرداختند. همان صداوسیمایی که در چندسال اخیر،بیشترین دستخوش را از همین رسانه ها گرفته بود. در واقع، نقطه قوت بزرگ این برنامه ، ناگهان به نقطه ضعف تبدیل شد و مجری برنامه در فرایندی که پوست خربزه را رسانه های تندرو زیر پایش انداختند ، سر خورد. حالا دیگر مهم نیست که این برنامه ادامه پیدا بکند یا نکند. مهم آن است که بهترین برنامه مذهبی شبکه سه ، قربانی یک بازی سیاسی شد و به اسم دفاع از ارزشهای دینی، دچار نفس اماره شد. راستی اگر به جای مجری این برنامه، مجری برنامه دیگری روی آنتن زنده کودتا می کرد و برنامه را رها می نمود، همین رسانه های مدافع مجری"سمت خدا" چه بلایی سرش می آوردند؟  



جمعه 26 اردیبهشت 1393 - 07:45:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن