تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819397923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت مطالبات معوق آزادگان نیمه نخست امسال


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
مطالبات,آزادگان,بنیاد شهید
پرداخت مطالبات معوق آزادگان نیمه نخست امسال مطالبات معوق آزادگان تا پایان سال۹۰ هزار و۷۰۰ میلیارد تومان است که تا پایان نیمه نخست امسال پرداخت می شود.




رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در شورای مدیران بنیاد شهید گیلان گفت: قرار است این بدهی تا پایان تابستان امسال به 226هزار آزاده در قالب پاداش بازنشستگی و ما به التفاوت حقوق پرداخت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی افزود: علاوه بر این معوقات سالهای 91 و 92 نیز باقی مانده است که برای آن باید پیگیری های لازم صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به تعداد فرزندان شاهد و ایثارگر جویای کار در کشور را 66 هزار نفر اعلام کرد و افزود:از این تعداد 2 هزار و 500 نفر گیلانی هستند که باید برای اشتغال آنان تدابیری اتخاذ نمود.

وی به قانون سال 93 مجلس شورای اسلامی مبنی بر تامین هزینه درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: تحقق این قانون مستلزم تامین اعتبارات است. (واحد مرکزی خبر)


چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 21:48    بازدید:1





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن