تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821213660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از مجتمع سینمایی سپهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از مجتمع سینمایی سپهر خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با همراهی فرماندار فردیس از مجتمع سینمایی سپهر شهرک وحدت در شهرستان فردیس بازدید کردند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ساعت 20:18



                    به گزارش خبرگزاری پانا؛سید موسی حسینی کاشانی صبح روز گذشته با همراهی معاون هنری، رییس اداره سینمایی، مدیر روابط عمومی و مهدی مهرور فرماندار فردیس در بازدید از قسمت های مختلف و سالن های بازسازی و نوسازی شده  سینما سپهر ضمن ابراز رضایت از روند فعالیت این سینما گفت: امیدواریم با افتتاح سالن های نیمه کاره این سینما در روزهای آینده و اکران فیلم های متنوع در این سینما شرایط  رضایت تماشاچیان فراهم شود .
   حسینی کاشانی در ادامه با تأکید بر اهمیت ساخت سالن‌های سینمایی باکیفیت اظهار داشت: به طور طبیعی انتظار سینماگرانی که با تلاش بسیار زیاد فیلم می‌سازند این است که اثرشان در یک فضای خوب و با کیفیت به نمایش گذاشته شود.
  وی با بیان این مطلب افزود : به نظرم یکی از مشکلات سینمای استان این است که سینماسازی و به طور کلی سینما در دستور کار مردم قرار نگرفته و هنوز این باور پدید نیامده است که سینما هم، دانشگاه و مدرسه است. اگر این باور در مردم ایجاد شود، خیلی‌ها حاضرند برای تربیت نسل آینده هزینه کنند.
  سید موسی حسینی کاشانی در ادامه سخنانش به همایش برد برد اشاره کرد و خطاب به سرمایه‌گذاران در استان و شرکت کنندگان در این همایش گفت: یکی از دغدغه ها ی مسئولین در استان مسئله فرهنگ و زیر ساختهای فرهنگی است که باید تقویت شود و این هم به دست توانمند سرمایه‌گذاران عزیزی است که در این طرح عظیم اقتصادی شرکت کرده اند.
  حسینی با تأکید بر لزوم سالن‌سازی و اتخاذ سیاست‌های مناسب برای این حوزه عنوان کرد: به نظر می‌رسد بهترین شیوه برای کمک به ساخت سالن سینما تجمیع واحدهای تجاری، سینمایی، خدماتی و تفریحی با یکدیگر است. در این زمینه نیز سرمایه گذاران ،دولت، شهرداری‌ها و نهادهای دیگر نیز می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند.
  حسینی کاشانی با توجه به کمبود فضاهای فرهنگی علی الخصوص مجتمع های سینمایی در استان افزود: با توجه به جمعیتی بیش از 2ونیم میلیون نفر  که در استان البرز سکونت دارند و دومین استان مهاجر پذیر  به حساب می آید در مجموع چهار سالن سینما وجود دارد در حالی که این آمار براساس استانداردهای جهانی بسیار کم است لذا باید در صدد احداث سالن های بیشتری برای استان باشیم.
  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در پایان با اشاره به روز سینما سلام ، روز آشتی مردم با سینما خاطر نشان کرد: مردم ما در روز دهم بهمن ماه با استقبال بی نظیری که از خود نشان دادند ثابت کردند که با سینما قهر نیستند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن