تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809631257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده مرزبانی: گروهبان دانایی‌فر زنده است


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: فرمانده مرزبانی: گروهبان دانایی‌فر زنده است
فرمانده ستاد مرزبانی نیروی انتظامی گفت: بر اساس دلائل و قرائنی که داریم گروهبان «جمشید دانایی‌فر» از مرزبانان ربوده شده به دست گروهک تروریستی جیش‌العدل زنده است.
کد خبر: ۴۰۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ - 14 May 2014


فرمانده ستاد مرزبانی نیروی انتظامی گفت: بر اساس دلائل و قرائنی که داریم گروهبان «جمشید دانایی‌فر» از مرزبانان ربوده شده به دست گروهک تروریستی جیش‌العدل زنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در حاشیه معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان هرمزگان، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، با اشاره به آخرین وضعیت گروهبان جمشید دانایی‌فر از مرزبانان ربوده شده ایرانی، اظهار داشت: بر همین اساس تلاش‌های مختلفی خصوصا در عرصه دیپلماتیک در جریان است تا بستر آزادی وی فراهم شود.

وی با بیان اینکه دولت پاکستان جلسه اختصاصی برای تامین امنیت مرز دو کشور به ریاست نخست وزیر این کشور را تشکیل داده است، بیان داشت: ماحصل این مذاکرات توسعه روابط امنیتی خصوصا در نقاط مرزی به منظور مقابله با اشرار و گروهک‌های مسلح است.

فرمانده ستاد مرزبانی نیروی انتظامی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر به‌کارگیری سرباز در نقاط حساس مرزی و انتقادات مطرح شده پیرامون این موضوع، خاطرنشان کرد: این‌گونه اظهارنظرها غیر تخصصی است و کلیه سربازانی که در مرزها خدمت می‌کنند، علاوه بر آموزش‌های قبل از اعزام به مرز، به طور روزانه نیز در حال آموزش‌های تخصصی هستند.

وی اضافه کرد: براساس تعریف سازمانی بخشی از ماموران مرزبانی را سرباز و بخش دیگری را نیروهای کادر تشکیل می‌دهند و مبنای عملکرد ما براساس میزان نیرویی است که در اختیار قرار می‌گیرد.

ذوالفقاری همچنین با اشاره به تغییر شگردهای گروهک‌های تروریستی در اعمال خرابکارانه، یادآور شد: برخی از این شگردها حتی برای نیروهایی که 20 سال سابقه فعالیت در مرز دارند، هم جدید است.

فرمانده ستاد مرزبانی نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به موازات توسعه آموزش‌ها و تجهیز به امکانات روز، براساس شگردهای جدید تبهکاران و متناسب با این روند در حال آموزش نیروهای خود هستیم.

وی در همین راستا به استفاده تروریست‌ها از بمب‌های ریموت‌دار کنار جاده‌ای اشاره کرد و گفت: استفاده از چنین امکاناتی نشان می‌دهد کار پلیس در برخورد با گروهک‌ها باید مجهز به فن‌آوری روز باشد تا آسیب‌پذیری نیروها کاهش یابد.

فرمانده ستاد مرزبانی نیروی انتظامی همچنین گفت: به منظور تامین امنیت مرزها در استان سیستان و بلوچستان مرزبانی پوشش امنیتی خود را به میزانی توسعه داده است که تقریبا در مناطقی که قبلا تحت پوشش نبود هم نظارت جدی دارد.

وی در پایان از کاهش ورود مواد مخدر به کشور خبر داد و گفت: میزان کشفیات نیز در قاچاق سوخت و کالا، اسلحه، مشروبات الکلی و همچنین دستگیری افراد غیرمجاز  نسبت به سال قبل از 51 تا 200 درصد افزایش یافته که دلیل عمده آن توسعه فعالیت‌های ناجا هم در بحث تجهیزات و هم اقدامات عمرانی در مرزهاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن