تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داشتن بصیرت و تربیت فرزندان براساس تعالیم اسلامی، از مشخصات پدران نمونه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده انتظامی فارس : داشتن بصیرت و تربیت فرزندان براساس تعالیم اسلامی، از مشخصات پدران نمونه است شیراز-ایرنا - فرمانده انتظامی استان فارس گفت:داشتن بصیرت وتربیت فرزندان بر اساس تعالیم اسلامی،از مشخصات پدران نمونه است.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم سیروس سجادیان سه شنبه شب در مراسم جشن ولادت حضرت علی (ع) که با حضور کارکنان انتظامی فارس برگزار شد، ضمن تبریک این میلاد فرخنده، گفت: آنچه سبب شد دین مبین اسلام با وجود 25 سال خانه نشینی امیرالمومنین علی (ع) زنده بماند و به جای خود بازگردد، برحق بودن و با حق بودن آن حضرت بود.
وی گفت: امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود دشمنی های استکبار جهانی، به دلیل برحق بودن پابرجا و استوار ایستاده و پرچمدار ولایت و علمدار دین اسلام در جهان است.
این مقام مسوول ادامه داد: با وجود اینکه یاران حضرت علی (ع) به نسبت سایرین تعداد کمتری بودند اما خداوند این قدرت را به آنها داده بود که بتوانند در جامعه اثرگذار باشند.
سردار ˈسجادیانˈ اظهار داشت: دلیل نامگذاری امروز را به نام ˈروز پدرˈ این است که حضرت علی (ع) هم برای خانواده خود و هم برای جامعه، یتیمان، بیچارگان و نیازمندان پدری معنوی، مهربان و دلسوز بودند.
وی عمل کردن به وظایفی که خداوند تعیین کرده را از مشخصات ˈپدر نمونهˈ عنوان کرد و افزود: ˈپدرنمونهˈ کسی است که با وجود سختی ها و مشقت ها بتواند خانواده خود را اداره کند و در حوزه انتظامی استان فارس نیز پدران نمونه کسانی هستند که با وجود مشغله کاری به خانواده های خود توجه و دستگیر ستم دیدگان هستند.
سردار ˈسجادیانˈ روسای کلانتری ها را به پدر معنوی هر محله تشبیه کرد و گفت: اهالی یک محل باید با وجود نیروهای پلیس احساس امنیت کنند و مجرمان نیز احساس ناامنی و فرد مجرم باید بداند اگر وارد کلانتری شد، عدالت درباره او اجرا می شود زیرا امروز مردم انتظاری را که در این لباس از ما دارند اجرای حق و عدالت است.
گفتنی است در این مراسم باشکوه که در حسینیه ثامن الحجج (ع) واقع در مجتمع انتظامی شهید ˈفعال ˈبرگزار شد، از تعدای پدر نمونه در انتظامی فارس تجلیل و فرمانده انتظامی فارس نیز به میمنیت میلاد فرخنده مولی الموحدین حضرت علی (ع)، تنبیهات کارکنان را به جز موراد خاص (در خصوص رشوه و موارد اخلاقی) بخشید.ک/2
7374/667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن