تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818037338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنفرانس محیط زیست و انرژی ایران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کنفرانس محیط زیست و انرژی ایران برگزار می شود تهران-ایرنا-کنفرانس سراسری محیط زیست و انرژی ایران بیستم مرداد ماه سال جاری به صورت الکترونیکی برگزار می شود.


به گزارش ایرنا از دبیرخانه دایمی کنفرانس سراسری محیط زیست و انرژی ایران، این کنفرانس با هدف گسترش دانش فنی در گرایش های مختلف علوم و مهندسی محیط زیست و انرژی از طریق ایجاد محیطی برای تبادل نظرعلمی و فنی، ارایه آخرین یافته های پژوهشی و تشویق محققان برنامه ریزی شده است.
محیط زیست انسانی، محیط زیست طبیعی، محیط زیست و صنعت، محیط زیست و اقتصاد، سیاست گذاری و مدیریت انرژی، محیط زیست و انرژی، فن آوری های نوین تولید، انتقال و توزیع انرژی، انرژی های تجدید پذیر و انرژی های تجدید ناپذیر محورهای کلی کنفرانس است.
موضوعات کلی کنفرانس محیط زیست و انرژی است که هر کدام دارای بخش های مختلفی هستند.
محیط زیست، بودجه و برنامه های توسعه در ایران، اهمیت و کارکردهای محیط زیست در اقتصاد و صنعت، استاندارسازی ، سیستم های مدیریتی، ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مصرف انرژی و اقتصاد محیط زیست، اخلاق و فرهنگ محیط زیست، روش ها و رویکردهای نوین و پایدار در حوزه محیط زیست انسانی، گردشگری، ارزیابی و آمایش سرزمین ، آلودگی ها (آب، خاک، هوا، صوت) و تغییرات اقلیمی، جغرافیا و برنامه ریزی ( طبیعی، شهری، روستایی، گردشگری)، مدیریت پسماند و بازیافت، مهندسی آب و فاضلاب، تنوع زیستی، حفاظت از زیستگاه ها و مناطق حفاظت شده، زمین شناسی زیست محیطی، مدیریت پایدار جنگل و مراتع ، مدیریت بحران، مدیریت اکوتوریسم و توسعه پایدار، مدیریت و حفاظت از پستاندارن و آبزیان دریایی، روش ها و رویکردهای نوین و پایدار در حوزه محیط زیست طبیعی و مطالعه های موردی در زمینه منابع محیط زیستی و آلودگی های آن برخی از زیر مجموعه های بخش محیط زیست است.
انرژی های تجدید ناپذیر، انرژی های تجدید پذیر، سیاست گذاری و مدیریت انرژی، امنیت انرژی، عرضه و تقاضای سوخت، اثرات زیست محیطی استفاده از منابع مختلف انرژی، روش های نوین پایش و حذف آلاینده ها، سوخت های جایگزین، بازیابی سوخت و انرژی، مدیریت و بهینه سازی مصرف انرژی، تبدیل و ذخیره انرژی، فن آوری های نوین تولید، تولید انرژی غیرمتمرکز و سیستمهای همزمان حرارت و برق (CHP)، ارتقای بهره وری با استفاده از فن آوریهای نوین در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بهره وری انرژی در صنایع سنگین، بهره وری در اکتشاف و استخراج نفت و معادن کانی، بیومس و ضایعات کشاورزی در تولید انرژی، تاثیر انتشار کربن بر تغییرات آب و هوا و بر سرنوشت اقتصادی ملتها NAMAs ، جهانی و یکپارچه شدن مهندسی محیط زیست- انرژی، ساختمان های سبز و روند جهانی استفاده از آنها، صنایع پتروشیمی و بهره وری اقتصادی و مصرف انرژی در مهندسی کشاورزی برخی زیر مجموعه های بخش انرژی است.
مهلت ارسال مقالات برای شرکت در کنفرانس تا 15 تیر ماه است و مقالات برتر پذیرش شده در کنفرانس، بدون فرآیند داوری مجدد در مجلات معتبر ISI و ISC به چاپ خواهند رسید.
علمی ( 1 ) **9014**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن