تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818848533




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سرپل ذهاب: علی (ع) بزرگترین منادی وحدت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه سرپل ذهاب: علی (ع) بزرگترین منادی وحدت است سرپل ذهاب - قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل ذهاب گفت: علی (ع) بزرگترین منادی وحدت است و هیچ کسی مانند ایشان برای وحدت امت اسلامی تلاش نکرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین ˈمجید صفدریˈ در آیین جشن میلاد با سعادت امام علی (ع) که در جوار حرم احمد بن اسحاق (ره) برگزار شد، افزود: امیرالمومنان (ع) می دانستند اختلاف و تفرقه می تواند بزرگترین لطمه را به جامعه اسلامی بزند و اسلام را تضعیف کند.
وی تصریح کرد: امروز در راس اتحاد امت اسلام، ولی فقیه و مقام معظم رهبری قرار گرفته است و ایشان علی وار این وحدت را حفظ می کند بطوریکه در هیچ کجای دنیا چنین رهبری با این تفکر پیدا نخواهد شد که با تمام وجود به وحدت معتقد باشد.
صفدری با اشاره به روایتی از کتب معتبر اهل سنت گفت: هیچ انسانی محبوب تر از علی (ع) نزد پیامبر (ص) وجود نداشت و محبوبترین انسانی که خداوند او را دوست می داشت علی (ع) بود، علی سرچشمه همه فضایل و همه خوبی ها است.
امام جمعه سرپل ذهاب به مظلومیت شیعه در سایر کشورهای اسلامی نیز اشاره کرد و افزود: شیعه در بیشتر کشورهای مسلمان مظلوم واقع شده چون دشمنان وحدت جوامع اسلامی نمی خواهند اتحاد مسلمانان را ببینند.
وی دیدگاه وهابیت را مخالف دیدگاه اسلام و پیامبر(ص) دانست و تصریح کرد: وهابیت در عالم اسلام می خواهد بین مسلمانان شکاف ایجاد کند و برای تفرقه و پاره پاره کردن جهان اسلام تلاش کرده و دست به مسلمان کشی می زند.
در این آیین جشن باشکوه برنامه های شاد فرهنگی توسط هنرمندان صدا و سیمای کرمانشاه اجرا شد و در پایان به 30 نفر از کسانی که نام آنها مزین بنام علی بود به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
7399/712
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




24/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن