تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820648147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بدهي نفتي هند به ايران از طريق ريال عمان تسويه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۵:۶ب.ظ)
بدهي نفتي هند به ايران از طريق ريال عمان تسويه مي شود مقامات هندي اعلام کردند که بدهي يک ميليارد و 600 ميليون دلاري هند به ايران تا ماه جولاي از طريق عمان در اختيار ايران قرار مي گيرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، هند و ايران توافق کردند که بدهي نفتي ايران از طريق عمان تسويه شود. اين بدهي از طريق ريال عمان بازپرداخت خواهد شد.
بر اساس اين گزارش، قرار است بدهي يک ميليارد و 600 ميليون دلاري هند به ايران تا ماه جولاي از طريق عمان در اختيار ايران قرار بگيرد.
بدهي نفتي هند به ايران از طريق ريال عمان بازپرداخت خواهد شد. به گفته مقامات هندي بدهي نفتي دهلي نو به تهران تا 3 ماه آينده تسويه خواهد شد.
همچنين شرکت پالايگاهي مانگالور هند اعلام کرده است که ر سال مالي آينده به ميزان 4 ميليون تن نفت خام از ايران وارد مي کند.
نماينده اين شرکت پالايشگاهي گفته است که تحريم هاي آمريکا عليه ايران شامل حال ما نمي شود و اين رکت همانند سال قبل مي تواند به ميزان 4 ميليون بشکه از ايران نفت دريافت کند.
بر اساس تحريم هاي آمريکا عليه ايران کشورهاي آسيايي اقدام به کاهش خريد نفت از اين کشور کرده بودند. هند، چين، ترکيه و ژاپن چهار کشور آسيايي وارد کننده نفت ايران هستند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن