تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818885458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات افزایش 27 درصدی اعتبارات پایتخت نسبت به سال 92


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرماندار تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد
جزئیات افزایش 27 درصدی اعتبارات پایتخت نسبت به سال 92
عیسی فرهادی گفت: در سال جاری اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان تهران نسبت به سال گذشته 27 درصد افزایش یافته است.


عیسی فرهادی، فرماندار تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: خوشبختانه در شهرستان تهران امسال 27 درصد نسبت به سال 92 افزایش اعتبار داشتم که 35 میلیارد و 500 میلیون تومان به 143 پروژه نیمه تمام در تهران تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات صرفاً اعتبارات تملک است، افزود: استان تهران در سال 92 رتبه یازدهم را در ردیف اعتبارات داشت و امسال رتبه هفتم را دارد هرچند نیاز استان تهران بیش از این است.

فرهادی اذعان کرد: امیدواریم روند توجه به استان و شهرستان تهران در سال‌های آتی بیشتر شود زیرا که بخش عمده‌ای از نیازهای شهر از جمله در بخش‌های فاضلاب، راه روستایی، بهداشت و درمان و کشاورزی باید از طریق اعتبارات ملی پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان تهران 10 میلیون جمعیت دارد، اعتبارات سال 93 را واقعی ارزیابی کرد و افزود: اگر در بحث وصول ردیف‌های مختلف اعتباری مثل مالیات، فروش نفت و ... تصمیم دقیق اتخاذ شود، ما می‌توانیم در سال جاری به پروژه‌های عمرانی اعتبارات بیشتری اختصاص دهیم.

فرماندار تهران ادامه داد: یکی از شاخص‌های تقسیم اعتبار در سال جاری این بود که هیچ پروژه جدیدی امسال شروع نکرده باشیم تا اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام تخصیص یابد و بخشی از 143 پروژه نیمه تمام تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/
 








تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن