تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815374963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام خمینی(ره) دین و دنیا را همزمان برای مردم می خواست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه قشم: امام خمینی(ره) دین و دنیا را همزمان برای مردم می خواست قشم – ایرنا – امام جمعه قشم گفت: امام خمینی(ره) دین و دنیا را همزمان برای مردم می خواست و هدف انقلاب اسلامی نیز ارتقاء معیشت و فرهنگ مردم بود.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار روز دوشنبه در نشست اعضای ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در محل فرمانداری قشم افزود: مردم داری از مهم ترین خصیصه های امام خمینی(ره) بود و آن حضرت در همه حال دغدغه مردم را داشت.
به گفته وی امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری به اقتصاد مردم و جامعه حساس بوده و هستند و مهم ترین توصیه آن بزرگواران به مسئولان، رسیدگی به معیشت مردم بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان شهرستان قشم خواست از فرصت خدمتگزاری به مردم این شهرستان نهایت استفاده را ببرند و با پیروی از راه امام خمینی(ره) و عمل به توصیه مقام معظم رهبری، پیوند خود را با مردم بیش از پیش مستحکم سازند.
امام جمعه قشم 14 و 15خرداد را دو نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی خواند گفت: در 14خرداد 1368با رحلت امام امت، رهبری مقام معظم رهبری آغاز شد و در 15خرداد 1342نیز نطفه انقلاب اسلامی بسته شد.
حجت الاسلام جوکار با تاکید بر اهمیت بزرگداشت سالروز این دو واقعه تاریخی، خواستار فراهم ساختن امکانات لازم برای اعزام مشتاقان امام راحل به مرقد آن حضرت شد.
وی سهمیه بندی برای هر شهرستان را جهت اعزام این افراد به مرقد امام امت مناسب ندانست و گفت: تا آنجا که ممکن است همه کسانی که مشتاق زیارت مرقد امام خمینی(ره) هستند، بایستی برنامه ریزی شود تا به آرزویشان برسند.
براساس این گزارش مسوولان ادارات و نهادهای ذیربط قشم نیز در این نشست با بیان نقطه نظرهای خود بر آمادگی خود جهت برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های ویژه بزرگداشت 14 و 15خرداد در این شهرستان تاکید کردند.ک/2
1871/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن