تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814075100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرم مطهر علوی در شب میلاد مولود کعبه توسط مردم فارس گل آرایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حرم مطهر علوی در شب میلاد مولود کعبه توسط مردم فارس گل آرایی می شود خبرگزاری پانا: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از گل آرایی حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) همزمان با شب میلاد آن بزرگوار خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 14:42



به گزارش خبرگزاری پانا: جابر مهدیار در جمع خبرنگاران از گل آرایی حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی (ع) همزمان با شب میلاد آن بزرگوار خبر داد و گفت: هزینه این برنامه که برای هفتمین سال متوالی است، صورت می گیرد، توسط مردم استان فارس تامین شده است.
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با اشاره به اینکه گل آرایی حرم مطهر علوی با 9 هزار شاخه گل طبیعی از انواع گل لیلیوم، آنتالیوم، رز، گلایل، داوودی و شمشاد گفت:  در مجموع با هزینه حمل و نقل، اعزام نفرات و ارسال گل ها، مبلغ 200 میلیون ریال هزینه شده است.
 
مهدیار در خصوص بازسازی کربلای معلی، اظهار داشت: برای بازسازی حرم های مطهر، سنگ کاری، ساخت درب های طلا و نقره، مفروش و مسقف کردن و بهینه سازی سیستم های نور و صوت مورد نظر بوده است.
 
 
ساخت و نصب سه درب طلا توسط استان فارس برای حرم مطهر کاظمین
 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس با یادآوری این مطلب که ساخت و نصب سه درب طلا توسط استان فارس برای حرم مطهر کاظمین، افزود: ساخت و نصب این درب ها باعث رونق حرم مطهر شده است که در صحن امام رضا (ع) شهر کاظمین می درخشد و پرده برداری این درب ها در زمان مشخص صورت می گیرد.
 
مهدیار بازسازی حرم مطهر را حاصل اعتماد مردمی دانست و اضافه کرد: امروز در فارس معدن داران و سنگ بری ها مشارکت خوبی را برای بحث بازسازی عتبات عالیات انجام داده اند.
 
رئیس ستاد عتبات عالیات فارس در سال جاری با مشارکت معدن داران 10 هزار تن سنگ را تامین خواهیم کرد، تاکید کرد: 10 هزار تن نیز در سال 92 تامین شده بود.
 
وی با اشاره به اینکه تمامی افرادی که بخواهند در ساخت صحن های مطهر تقبل هزینه کنند، ستادبازسازی عتبات عالیات کشور برای آنان به اندازه متر مربعی که تقبل می شوند، سند افتخار صادر می کند، افزود: اگر تقبل هزینه به صورت گروهی باشد، سند افتخاری جمعی صادر می شود.
 
مهدیار از همه مردم خواست تا زمانی که فضا برای بازسازی عتبات عالیت فراهم است نسبت به همکاری برای بازسازی عتبات عالیات همکاری کنند، اظهار داشت: هماهنگی بین ایران و عراق پر رونق است که باید از این فرصت گرانبها همه باید این استفاده را داشته باشند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن