تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احسان خواجه امیری بهترین انتخاب برای قطعه جام جهانی برزیل بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: "بهروز صفاریان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
"احسان خواجه امیری" بهترین انتخاب برای قطعه جام جهانی برزیل بود
"بهروز صفاریان" آهنگساز و تنظیم کننده قطعه "دروازه‌های پرواز" درباره ساخت آن می‌گوید.


"بهروز صفاریان" آهنگساز و تنظیم کننده قطعه "دروازه‌های پرواز" به خوانندگی "احسان خواجه امیری" برای جام جهانی 2014 برزیل در گفتگو با خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشحالم از اینکه نقد کمتری به ملودی و تنظیم این قطعه شده است و طبق تجربه و روحیه‌ای که در این سال‌ها کسب کرده‌ام، هرگز نشده کاری بهترین باشد و همیشه بار منفی به همراه خود دارد و این گونه نقد‌ها همیشه طبیعی است.
 
وی ادامه داد: ساخت فضا خصوصا برای کاری که جنبه بین المللی دارد، باید دارای نمادها و المان‌هایی باشد. ما سعی کردیم کاراکتر و شخصیت موسیقی ایرانی با موسیقی خارج از کشور به خصوص موسیقی‌های کشور برزیل تلفیق و به هم نزدیک شود.
 
صفاریان عنوان کرد: در موسیقی کشور برزیل ساز کوبه‌ای حرف اول را میزند، به همین خاطر تیم سازنده سعی کرد از سازهای کوبه‌ای ایرانی در تلفیق با ساز سنتی تار و سه تار برای ساخت فضا استفاده کند.
 
وی در خصوص انتخاب احساس خواجه امیری به عنوان خواننده این ترانه بیان کرد: معتقدم وی گزینه مناسب و انتخاب خوبی بود و اگر از تک تک معترضان حضور احسان خواجه امیری در این قطعه، خواننده پیشنهادی بخواهیم، هیچ کدام فردی را در نظر ندارند.
 
این آهنگساز ادامه داد: خیلی‌های می‌گفتند شجریان باید این قطعه را می‌خواند، اما همایون شجریان خواننده ملی است تنها کسی که هم ایران می‌خواند و هم قوانین موسیقی پاپ را می‌داند و حس ایرانی نیز در صدایش حس می‌شود، احسان خواجه امیری است.
 
صفاریان خاطرنشان کرد: خواننده‌های دیگر موسیقی پاپ آن ایرانیزگی که احسان خواجه امیری در صدایش دارد، به غیر از محمد اصفهانی، ندارند که اصفهانی در گذشته برای جام جهانی خوانده و معتقدم بهتر از احسان خواجه امیری برای این اثر نبود، پس در نتیجه انتخابمان درست است.
 
انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن