تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818889451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری فرابورس ایران با بورس‌های عضو فیاس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همکاری فرابورس ایران با بورس‌های عضو فیاس خبرگزاری پانا: معاون توسعه بازار فرابورس ایران از همکاری با بورس‌های عضو فیاس در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ساعت 09:26

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از بازار فرابورس، سیدمهدی علم‌الهدی، که در نشست کمیته‌های کاری و اجرایی فدراسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی حضور یافته بود ؛ پیرامون دستاوردهای این سفر گفت: نشست کمیته‌های کاری و اجرایی فیاس در سال 2014 با استقبال گسترده بورس‌های عضو در تفلیس گرجستان برگزار شد و در حاشیه این نشست نیز مذاکرات خوبی با بورس‌های کشورهای همسایه و منطقه صورت گرفت.
وی افزود: در این نشست کارگروهی برای پذیرش و ساماندهی شرکت‌های کوچک و متوسط برگزار شد و فرابورس ایران که مطالعات گسترده‌ای در این زمینه انجام داده است ، حضور فعالی در این کارگروه داشت.
علم‌الهدی با تأکید بر اینکه در این سفر گفتگوهای متعددی با مقامات بورس‌های عضو فیاس انجام گرفت، افزود: در مذاکرات صورت گرفته با نمایندگان بورس‌های عضو قرار شد در آینده‌ای نزدیک همکاری‌های دوجانبه‌ای پیرامون موضوع های مشترک و مورد علاقه انجام گیرد و به‌زودی نشست‌هایی نیز برای بحث و تبادل نظر درباره این موارد برگزار خواهد شد.
فدارسیون بورس‌های اروپایی و آسیایی که به اختصار FEAS نامیده می‌شود، سال 1995 با هدف تقویت سطح همکاری
اعضا برای توسعة بازارهای اوراق بهادار کشورهای متبوع ، تقویت سطح یکپارچگی و ارائه فرصت‌های پذیرش و داد و ستد اوراق بهادار منتشر شده در سطح منطقه تأسیس شد و فرابورس ایران نیز در سال گذشته به عضویت کامل این نهاد بین‌المللی درآمد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن