تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818927690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد و توسعه حاصل شده در هر منطقه ناشي از نيروي انساني و فرهنگ کار آن منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۱۲ب.ظ)
معاون توسعه منابع انساني استاندار لرستان: رشد و توسعه حاصل شده در هر منطقه ناشي از نيروي انساني و فرهنگ کار آن منطقه است معاون توسعه منابع انساني استاندار لرستان گفت:رشد و توسعه حاصل شده در هر منطقه ناشي از نيروي انساني و فرهنگ کار آن منطقه است.
صيدعلي کوراني‌فر در ديدار با اهالي فرهنگ و هنر در خرم‌آبادبا بيان اينکه توسعه اقتصادي از ضرورتهاي اجتناب ناپذير و الزامات جامعه است گفت:توسعه اقتصادي در گرو ترويج فرهنگ کار است.
وي درادامه افزود:توسعه اقتصادي بطور مطلق تابع سرمايه ،تکنولوژي ،صادرات و واردات نيست،بلکه از فرهنگ کار تاثير مي پذيرد.
وي درادامه گفت: رشد و توسعه حاصل شده در هر منطقه ناشي از نيروي انساني و فرهنگ کار آن منطقه است.
وي درادامه با اشاره به اينکه آمار ساعات کار مفيد در دنيا 5.5 ساعت است گفت: اين ساعت در کشور کره 9 ساعت،در آلمان 8 ساعت و در کشور ايران کمتر از نيمساعت است، که اين آمار ناشي از نگرش هر منطقه به فرهنگ کار است.
وي در ادامه خاطر نشان کرد: کشورهاي پيشرفته از نظر منابع خدادادي چيزي بيشتر از ماندارند ،اما با برنامه ريزي درست و همت مضاعف موفق عمل مي کنند.
وي اضافه کرد: ما بايد با اين نعمت‌هاي الهي که در اختيار داريم، وجدان کاري و فرهنگ کاري خودمان را نسبت به کشورهاي ديگر بيشتر کنيم.
کوراني فر در بخش ديگري از سخنانش با بيان اين مطلب که امروز در دنيا جنگ نرم افزاري است گفت: رسانه ها بعنوان سلاح و گلوله ها آن کلمات و واژ هاي اثر گذار است.

وي درادامه گفت:بايد تلاش کنيم، در سالي که به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نام‌گذاري شده است، به دنبال ترويج فرهنگ کار مفيد در بين جوانان اين استان باشيم.
معاون توسعه منابع انساني استاندار لرستان در پايان گفت: از رسانه ها انتظارداريم که از ايجاد فضاي ناميد و مايوس کننده بپرهيزندنقاط کور را بگويند وپيشنها دبدهند














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن