تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام فرهنگی قرقیزستان خواستار توسعه همکاری های سینمایی با ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مقام فرهنگی قرقیزستان خواستار توسعه همکاری های سینمایی با ایران شد دوشنبه - ایرنا - ˈگل میرا کریم آواˈ رییس موسسه دولتی قرقیز فیلم جمهوری قرقیزستان با بیان اینکه سینمای ایران از شهرت جهانی برخوردار است، خواستار توسعه همکاری ها در این بخش با جمهوری اسلامی ایران شد.


به گزارش روز دوشنبه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیشکک ،خانم ˈکریم آواˈ در دیدار با رایزن فرهنگی ایران، افزود: با توجه به اینکه در سینمای ایران ارزش های انسانی، اسلامی و شرقی مورد توجه قرار می گیرد، تعداد قابل توجهی از کارگردانان و دست اندرکاران صنعت سینمای قرقیزستان با مراجعه به این موسسه سینمایی خواستار تعامل و همکاری های سینمایی دو کشور شده اند.
وی برگزاری نشست سینمایی چند ماه پیش تحت نام ˈسینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی ˈ در بیشک با شرکت دست اندارکاران مطرح سینمای قرقیزستان را اقدامی ارزشمند در جهت برقراری تعاملات دو کشور در حوزه فیلم و سینما عنوان و بر ادامه برگزاری نشست هایی در جهت رونق و شناخت سینمایی دو کشور تاکید کرد.
در این دیدار علی کبریایی زاده رایزن فرهنگی کشورمان گفت: اشتراکات فرهنگی دو کشور، آداب و رسوم و علائق مشترک و نزدیکی دو ملت از نظر روحی و ذهنی در کنار ارزش گرا بودن فیلم ایرانی از مهمترین عواملی است که سبب شده فیلم های ایرانی در قرقیزستان مخاطبین فراوانی داشته باشد.
کبریایی زاده از پیشنهادات رییس موسسه قرقیز فیلم استقبال کرد و مقرر شد جزئیات پیشنهادات مطروحه مورد بررسی و اقدام قرارگیرد.
در این دیدار همچنین ، شروع کاردوبله سریال تلویزیونی ایرانی ˈاو یک فرشته بودˈ در 27 قسمت به زبان قرقیزی برای پخش از شبکه های تلویزیونی قرقیزستان در دستور کار طرفین قرار گرفت.
آساق**1663**5981
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن