تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819399015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در خطر رانش زمین قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ۵۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد در خطر رانش زمین قرار دارند
معاون بهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ روستای این این استان در خطر رانش زمین قرار دارند.
آفتاب: سهراب اصالت زاده در گفت و گو با تسنیم در یاسوج، اظهار کرد: مطالعه و جابه‌جایی این روستاها هر کدام به 6 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند.


وی بیان کرد: این میزان اعتبار برای مطالعه، خدمات زیربنایی از جمله آب، برق، گاز، تهیه و اجرای طرح هادی و آماده سازی زمین این روستاها نیاز است که در این زمینه با مشکل جدی مواجه هستیم.


اصالت زاده با اشاره به اینکه دو روستای بن زرد بهرام بیگی در شهرستان دنا و روستای بناری سفلی و علیا در شهرستان چرام در حال انجام مراحل جابجایی هستند، خاطرنشان کرد: 10 هکتار زمین از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در یک منطقه برای جابجایی روستای بن زرد بهرام بیگی به بنیاد مسکن واگذار شده که تا کنون به 73 خانوار واگذار شده اند.


معاون بهسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: جابجایی روستای بناری سفلی و علیا در شهرستان چرام مراحل اجرایی آن انجام شده و تاکنون به 150 خانوار زمین برای احداث مسکن مسکونی واگذار شده است.


اصالت زاده بیان کرد: متاسفانه در محل جدیدی که برای اهالی روستای بناری سفلی و علیا پیش بینی شده است هنوز خدمات زیربنایی از جمله آب، برق و گاز ندارند.


وی تصریح کرد: به خانوارهای که در محل جدید پیش بینی شده باید سکونت گزینند پروانه ساخت می دهیم و برای دریافت تسهیلات مسکن به بانک های عامل معرفی می کنیم.


معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای جابجایی 50 روستای در معرض خطر رانش زمین در این استان اعتباری نداریم که انتظار می رود دولت رد این زمینه کمک کند.






تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن