تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترک تحصیل دختران روستایی کهگیلویه و بویراحمد ازکم کاری برخی متولیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ترک تحصیل دختران روستایی کهگیلویه و بویراحمد ازکم کاری برخی متولیان است یاسوج - ایرنا - نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت درمجلس شورای اسلامی گفت:ترک تحصیل دختران روستایی کهگیلویه و بویراحمد ناشی از کم کاری و برنامه ریزی نامناسب برخی متولیان امر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامرضا تاجگردون عصر شنبه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: با اتحاد، تعامل، همدلی و همفکری نباید اجازه داد یک دانش آموز ترک تحصیل کرده در کهگیلویه و بویراحمد وجود داشته باشد.
وی با بیان اینکه ترک تحصیل دختران روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توطئه دشمنان ویا تلاش امپریالیسم نیست، بیان کرد:نباید اجازه داد میزان ترک تحصیل دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از کشور بالاتر رود و یا میانگین نمره های دانش آموزان این استان از سایر استان ها کمتر باشد.
تاجگردون اظهار کرد: معلمان کشور مشکلات متعددی دارند تا بتوانند جامعه را هدایت و تربیت کنند ولی با این وجود همواره دارای صفاتی همچون صداقت، راستگویی و امانت داری هستند.
وی عنوان کرد: معلم خوب با رفتار، کردار و گفتار خود دانش آموزان را به سوی اخلاق عالیه انسانی سوق خواهد داد.
تاجگردون ابراز داشت: بخش عمده ای از آسیب ها به دلیل اندیشیدن و عمل کردن کوتاه مدت است.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: تنها نهادی که می تواند افکار و اندیشه های کوتاه مدت را به بلندمدت تغییر دهد آموزش و پرورش است.
وی عنوان کرد: همواره در تمام مجامع تصمیم گیرنده اقتصادی کشور موافق افزایش قیمت بنزین بوده ام و معتقدم نباید سرمایه کشور اینگونه هدر رود.
تاجگردون ابراز داشت: هرگاه مخالف این طرح باشم تنها یک دلیل دارد و آن اینکه ممکن است یک دختر روستایی در منطقه ای دورافتاده و محروم با افزایش قیمت بنزین از تحصیل بازماند.
وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در یک استان کوچک زندگی می کنند و همگی از یک قوم و طایفه هستند و نباید اجازه داد فرزندان استان اینگونه ضربه بخورند.
تاجگردون گفت: در شرایط کنونی میدان برای مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد همچون میدان مسابقه در خدمت رسانی است.
وی بیان کرد: برای وصول مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از جمله پاداش مناطق محروم باید تمام مسوولان اجرایی این استان تلاش کنند و این مختص مدیرکل آموزش و پرورش، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و یا استاندار نیست.
تاجگردون اظهار کرد: دلیل اصلی برای پرداخت نشدن این مطالبات تاکنون ناامید شدن از پرداخت ها بود و به همین دلیل مسوولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد حق ندارند چنانچه در مرکز به آنان پاسخ منفی داده شد مایوس شوند.
وی دریافت 300 تا 400 میلیارد ریال مطالبات فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد را به دلیل اصرار و مقاومت دانست و عنوان کرد: تمام متولیان امر در این استان موظفند به اداره کل آموزش و پرورش استان یاری رسانند.
7535/671 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن