تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928965




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت معنویات لازمه اثرگذاری فعالیت های اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت سمنان تقویت معنویات لازمه اثرگذاری فعالیت های اجتماعی است سمنان - ایرنا - امام جمعه موقت سمنان گفت: توجه به معنویات و امور دینی برای تقویت فعالیت های اجتماعی مدیران الزامی است و کوتاهی در این امر موجب می شود فعالیت های اجتماعی تاثیر کمتری داشته باشد.


حجت الاسلام ˈسیدجلال احمدپناهیˈ روز یکشنبه در نشست عقیدتی مدیران ادارات شهرستان سمنان در گلزار شهدای آستان مقدس امام زاده یحیی (ع) با تبریک 13 رجب سالروز ولادت حضرت علی (ع) افزود: توجه به مباحث دینی و مذهبی باید به گونه ای باشد که برکت آن انسانها را به منبع وحی متصل کند.
وی با اشاره به آیه 10 سوره فاطر، عمل صالح انسانها را راهی برای انتقال و رشد بسوی پروردگار دانست و افزود: با شناسایی و تقویت معروف ها و حذف منکرات در ادارات مسیری ایده آل برای ارزشمند شدن کار مدیران فراهم می شود.
وی به اهمیت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر از منظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره کرد و خواستار تشکیل این شورا در ادارات، کارخانجات و اصناف زیر نظر مسوول و ارتباط این شوراها با ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان نیز با گرامی داشت 13رجب و تبریک میلاد حضرت علی (ع) گفت: مناسبتهای ملی و مذهبی در جمهوری اسلامی ایران فرهنگ سازند.
ˈمحمدرضا سوقندیˈ یکی از نعمات جمهوری اسلامی ایران را احیای فرهنگ دینی و قرآنی دانست.
وی تصریح کرد: تمایز فرهنگ ایران اسلامی با کشورهای دیگر وجود این مناسبتها از جمله 13 رجب است به گونه ای که شادی مسلمانان نیز متناسب با آموزه های دینی و مذهبی است.
وی ایجاد فرقه های ضاله و عرفان های کاذب را ناشی از دوری انسان ها از فطرت خداجویی و یکتاپرستی دانست و اظهار داشت: فرهنگ غنی اسلامی پاسخگوی نیازهای مسلمانان در هر زمان و مکانی است و جایی برای رشد و نمو و بدعت گذاری ناصحیح عرفان های کاذب بر خلاف اسلام ندارد.
ˈحسن سعدالدینˈ فرماندار شهرستان سمنان نیز به نقش مدیران دستگاهها در ارتقای فرهنگ و جلب مشارکت مردم و ایجاد بستر عزم ملی برای تحقق حماسه اقتصادی اشاره و تصریح کرد: توجه به معنویات عاملی مهم در رفع و پیشگیری از آسیبهای فرهنگی و اجتماعی است.ک/1
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن