تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815523250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت انضباط اجتماعی ارتقای امنیت اجتماعی را بدنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان شهبازی:
تقویت انضباط اجتماعی ارتقای امنیت اجتماعی را بدنبال دارد
زنجان - خبرگزاری مهر: معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان، با اشاره به اینکه تقویت انضباط اجتماعی ارتقای امنیت اجتماعی را به دنبال داردگفت: در این راستا هر چقدربه انضباط اجتماعی بیشتر توجه شود آسیهای اجتماعی کمتر می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا شهبازی ظهر چهارشنبه در جلسه کار گروه اجتماعی، افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی باید دستگاههای اجرایی به بحث انضباط اجتماعی توجه ویژه داشته باشند و در این خصوص بسترهای لازم را مهیا کنند. وی، با اشاره به اینکه تقویت فرهنگ عمومی با انضباط اجتماعی در یک محور قرار دارند اظهار داشت: توجه به این دو آیتم بزرگ باعث اقزایش آرامش مردم در جامعه می شود و همچنین آسیبهای اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد به حداقل می رسد. معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان گفت: در جامعه مشکلات اقتصادی قابل توجه است ولی در حال حاضر اولویت ارتقای فرهنگ است. شهبازی تاکید کرد: توجه به بحث فرهنگ باعث ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می شود بنابراین باید این نشاط اجتماعی روز به روز تقویت شود. وی به بحث توسعه و ارتقای فرهنگ کتابخوانی در استان اشاره کرد و گفت: باید در استان مکان هایی که مراجعه کنندگان بیشتری دارند شناسایی شوند و در آن مکانها ایستگاه مطالعه راه اندازی شود چرا که توجه به این امر باعث ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان می شود و این طرح بسیار خوب است. معاون امنیتی سیاسی استانداری زنجان یادآور شد:کتابخانه ها باید در خوابگاههای دانشجویی هم ایستگاههای مطالعه راه اندازی کند. شهبازی گفت: در استان باید بنیاد ایران شناسی تشکیل شود چرا که کاربسیار خوبی است و در ارتقای استان بسیار مثمر ثمر است.  


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۴:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن