تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819611768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیرین خلخال 10میلیارد ریال برای مدرسه سازی کمک کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خیرین خلخال 10میلیارد ریال برای مدرسه سازی کمک کردند اردبیل - ایرنا - در ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز خلخال ، خیرین بیش از 10 میلیارد ریال برای مدرسه سازی کمک کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این جشنواره که روز یکشنبه برگزار شد همچنین یک قطعه زمین از سوی یک خیر برای احداث مدرسه به آموزش وپرورش خلخال اهدا شد .
جواد قران نویس رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل در این جشنواره گفت: از زمان تشکیل این مجمع خیرین در سال 78 تاکنون 352 باب مدرسه با یک هزار و 435 کلاس درس توسط خیرین در مناطق محروم استان احداث شده ات .
وی بیان کرد:خیرین مدرسه ساز خلخال نیز 20 واحد آموزشی با 106 کلاس درس در این شهرستان ساخته اند و هم اکنون نیز دوباب مدرسه با هشت کلاس درس در در حال احداث می باشد .
قران نویس با انتقاد از مسوولان آموزش و پرورش اردبیل گفت : در حالی که عملیات اجرایی مجتمع آموزشی مرحوم علیپور مدرسه ساز فقید اردبیلی با یک میلیارد میلیارد و300 میلیون ریال توسط خیرین استان از سه سال پیش آغاز شده ولی برخی بی مهری ها سبب شده تا این پروژه بلا تکلیف ونیمه کاره رها شود .
در این جشنواره مهدی احمدی فرماندار خلخال نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر بدلیل کمبود فضای آموزشی 12 واحد آموزشی این شهرستان به صورت دو نوبته اداره می شود، گفت: استفاده از ظرفیت مالی خیرین مسوولان این شهرستان را در حل کمبود فضاهای اموزشی کمک خواهد کرد.
حجت الاسلام امیر رشت بری امام جمعه خلخال نیز کار مدرسه سازی را کاری نیک وخداپسندانه دانسته وگفت : اجر و پاداش مدرسه سازی سازی کمتر از مسجد سازی نمی باشد.
در این جشنواره با اهدای تندیس و لوح سپاس از 220 نفر خیرخلخال تجلیل شد.
7119/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن