تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806608936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایل بیگی کلنگ دفتر انجمن سینمای جوان کاشان را زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برای هنرجویان کاشانی؛ ایل بیگی کلنگ دفتر انجمن سینمای جوان کاشان را زد خبرگزاری پانا: مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران طی رایزنی با شهردار کاشان توانست کلنگ دفتر انجمن سینمای جوانان کاشان را با زیربنای 600 مترمربع و زمینی به مساحت 117 متر در پنج طبقه برای هنرجویان و سینما دوستان کاشانی بزند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ساعت 14:34



به گزارش سرویس فرهنگی پانا، مراسم کلنگ زنی دفتر انجمن سینمای جوانان کاشان با حضور «حبیب ایل بیگی» مدیرعامل و «فرید فرخنده کیش» قائم مقام امور استان‌ها انجمن سینمای دفتر جوانان ایران، «رضا بهمنی» سرپرست دفتر کاشان، «سید محمد ناظم رضوی» شهردار، اعضای شورای شهر و هنرمندان فیلمساز این شهرستان برگزار شد.
بنابراین گزارش «حبیب ایل بیگی» در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان حضور یافت و با تأکید بر لزوم توجه به قهرمانان نقش‌آفرین در هشت سال دفاع مقدس، گفت: به تصویر کشیدن و استفاده از ابزار هنر برای نمایش رشادت‌های بازماندگان و یادگاران دفاع مقدس به منزله پاسداشت و قدردانی از زحمات آنهاست.
ایل‌بیگی ادامه داد: هفته فیلم و عکس به صورت مستمر در سال‌های آینده در سراسر کشور برگزار می‌شود تا هنرمندان و پدیدآورندگان آثار بتوانند در محیطی به دور از مسابقه و رقابت به نقد و بررسی آثار خود بپردازند تا شاهد رشد روزافزون اهالی فیلم و عکس باشیم.
ایل بیگی معتقد است بواسطه فعالیت سه دهه دفاتر سینمای جوانان ایران، علاقه‌مندان زیادی به هنر سینما توانسته‌اند با حضور در این مراکز آموزشی استعدادهای هنری خود را کشف کنند.
وی اضافه کرد: امیدوارم در دولت تدبیر و امید، انجمن سینمای جوان کشور بتواند در راستای خدمت به نظام و اهداف آن در استان ها و بویژه شهرهای محروم کشور گام بردارد.
وی با قدردانی از حمایت مسوولان کاشان بویژه شهردار در ساخت دفتر جدید این انجمن، گفت: این دفتر فعالیت های آموزشی و تولیدات آثار هنری گسترده‌ای دارد، اما در بحث بودجه و ساخت و ساز چندانموفق نبوده است.
مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: در همه جای دنیا شهرداران برای ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری اقدام به توسعه زیرساخت های مورد نیاز شهرها می کنند که امروز می توان یکی از نمونه های خوب این اقدامات را در کاشان مشاهده کرد.
به گفته‌ وی مجتمع‌های فرهنگی بواسطه داشتن گالری‌ها و فعالیت‌های هنری شهرها را زنده می‌کنند و این مجتمع ها پاتوقی فرهنگی برای مردم وهنرمندان محسوب می‌شود.
ایل بیگی خاطرنشان کرد: هنر سینما و عکاسی ابزارهای مناسبی برای معرفی فرهنگ شهرها هستند و امیدوارم هنرمندان کاشانی بتوانند با بهره گیری از آموزش های لازم در انجمن سینمای جوانان ایران در توسعه و شناساندن توانمندی های شهر خود تلاش کنند.
همچنین بهمنی رئیس دفتر انجمن سینمای جوانان کاشان نیز در این مراسم اظهار کرد: دفتر این مرکز آموزش سینمایی زیربنای 600 مترمربع و زمینی با مساحت 117 متر در پنج طبقه در کاشان ساخته می شود.
وی ساخت این مرکز آموزشی را اقدامی بی نظیر و برای نخسیتن بار در کشور دانست و افزود: این مرکز آموزشی شامل نگارخانه، سالن آمفی تئاتر، واحدهای آموزشی و اداری و پارکینگ خواهد شد.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن