تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نویسنده مشهور، صهیونیست های تندرو را نئونازی توصیف کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نویسنده مشهور، صهیونیست های تندرو را نئونازی توصیف کرد تهران - ایرنا - ˈعاموس عوزˈ یکی از مشهورترین نویسندگان ساکن فلسطین اشغالی، صهیونیست های تندرو را که به مسیحیان و مسلمانان حمله می کنند، ˈنئونازی های قوم یهودˈ عنوان کرد.


به گزارش روز یکشنبه خبرگزاری فرانسه، رونامه صهیونیستی ˈهاآرتصˈ در پایگاه خود به نقل از عاموس عوز نوشت: عبارت ˈپرداخت بهاˈ که به صورت گسترده برای توصیف حملات تندروهای صهیونیست ضد فلسطینی ها به کار می رود ، تنها برای کمرنگ جلوه دادن این اقدام ها و رفع ˈقبحˈ آن است .
این استاد ادبیات دانشگاه ˈبن گوریونˈ در سرزمینهای اشغالی خطاب به مهمانان حاضر در جشن هفتاد و پنجمین سال تولدش گفت: برای یک ˈدیوˈ یا ˈجانور مسخˈ شده نام های ظریفی به کار برده می شود، اما باید تندروهای یهودی که به مسلمانان و مسیحیان حمله می کنند را گروه های نئونازی قوم یهود نامید.
عوز تصریح کرد: شماری از ملی گرایان و حتی نمایندگان ˈکنستˈ (مجلس رژیم صهیونیستی) و همچنین ˈخاخام هاˈ از این گروه های نئونازیِ حمایت می کنند و به نظر من خاخام ها برای آنان مجوز دینی و مذهبی صادر می کنند .
جمعه گذشته و در آستانه سفر ˈپاپ فرانسیسˈ رهبر کاتولیک های جهان به قدس که قرار است اواخر ماه جاری میلادی صورت گیرد، دیوار نوشته های بسیاری در بیت المقدس دیده شده که مضامینی ضد فلسطینی و ضد مسیحی داشت و در آن شدیدا به حضرت مسیح ( ع ) اهانت شده بود .
همچنین شعارهایی مانند ˈمرگ بر عرب هاˈ بر روی یکی از دیوارهای خانه ای در قدس نوشته شده بود و نشان صلیب شکسته نیز بر روی دیواری در قدس ترسیم شده است .
در ماههای اخیر، شهرک نشینان تندرو و فعالان راستگرا در فلسطین اشغالی ، با شعار ˈبهایی که باید پرداختˈ، حملات خود را به فلسطینیان، عرب های ساکن فلسطین اشغالی و حتی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی افزایش داده اند و در توجیه این حملات خود می گویند منافع آن ها نادیده گرفته می شود و این در حالی است که حقوق ساکنان اصلی فلسطین زیر پا گذشته می شود و آنان را از خانه و کاشانه شان بیرون رانده می شوند.
خاورم**2041**1651
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن