تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نویسنده مطرح صهیونیست از اقدامات صهیونیست های افراطی در بیت المقدس انتقاد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نویسنده مطرح صهیونیست از اقدامات صهیونیست های افراطی در بیت المقدس انتقاد کرد تهران – ایرنا – ˈآموس اوزˈ نویسنده مشهور صهیونیست نوشت که صهیونیست هایی که در موجی از جرایم نفرت بار علیه مسلمانان و مسیحیان شرکت دارند، نئونازی های عبری به شمار می روند.


به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس اشغالی، روزنامه صهیونیستی ˈهاآرتصˈ روز شنبه در وبگاه خود به نقل از این نویسنده برنده جوایز بین المللی، نوشت که این گروه ها هیولاهایی هستند که باید به نام آنچه واقعا هستند یعنی گروه های ˈنئونازی عبریˈ خوانده شوند.
وی افزود که تفاوت میان مرتکبان این گونه اعمال در فلسطین اشغالی با کشورهای دیگر این است که گروه های نئونازی ما از حمایت شمار زیادی از نمایندگان ملی گرا یا نژادپرست و همچنین خاخام هایی برخوردارند که توجیه های شبه مذهبی در اختیار آنها قرار می دهند.
صهیونیست ها اوایل روز جمعه به رغم تشدید اقدامات ماموران پلیس در اطراف مکان های مذهبی، پیشاپیش دیدار ˈپاپ فرانسیسˈ در ماه جاری (می) از فلسطین اشغالی، اقدام به پاشیدن رنگ و نوشته های ضد مسیحی روی دیوار یک کلیسا در بیت المقدس کردند.
اوباش صهونیست همچنین اقدام به نوشتن شعارهایی علیه اعراب و مسلمانان بر روی دیوار خانه ای در بخش قدیمی شرق بیت المقدس کرده بودند.
کلیسای کاتولیک پس از نوشته شدن شعارهای علیه اعراب و مسیحیان و کسانی که از اسراییل نفرت دارند در روز دوشنبه بر روی مجتمع این کلیسا در بیت المقدس، خواستار اقدام رژیم صهیونیستی شد.
قرار است سفر پاپ فرانسیس به این منطقه از 24 مه (3 خرداد) با دیدار از اردن آغاز شود.
Amos Oz ، Pope Francis
مترجمام**1486**1010

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن