تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814200810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور منع خروج برای ۴۱ مقام دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دستور منع خروج برای ۴۱ مقام دولتی


«سازمان مبارزه با مفاسد» پاکستان، نام ۴۱ مقام دولتی این کشور را در فهرست ممنوع الخروجی‌ها از کشور قرار داد. این در حالی است که مقامات مذکور که از بخش‌های مختلف دولت هستند، تا کنون برای محاکمه در دادگاه حاضر نشده‌اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «سازمان مبارزه با مفاسد» پاکستان، اعلام کرد، نام 41 مقام دولتی که در پرونده‌های فساد دست داشته‌ اند، در فهرست افراد ممنوع‌ الخروج قرار داده است.
    
روزنامه داون، امروز (شنبه) در گزارشی به نقل از «مظفر خان سیال»، مدیر سازمان مبارزه با مفاسد اعلام کرد که به حکم دادگاه، اسامی 41 نفر از مقامات دولتی که پرونده‌های فساد در دستگاه قضایی کشور داشته‌اند، ممنوع‌ الخروج می‌شوند.
    
وی گفت: این مقامات که از بخش‌های مختلف دولت هستند تاکنون برای محاکمه در دادگاه حاضر نشده‌اند.
    
سیال افزود: این مقامات که متهم به اختلاس مبالغ سنگینی هستند، می‌توانستند هر زمان که اراده کنند از کشور خارج شوند.
    
وی گفت: سازمان مبارزه با مفاسد با هماهنگی وزارت کشور، نام این افراد را در فهرست افراد ممنوع‌ الخروج قرار داده تا موفق به فرار از کشور نشوند.
    
سیال تصریح کرد که اداره منطقه‌ای مبارزه با مفاسد در ماه‌های اخیر بیش از 118 مورد شکایت جدید علیه مقامات دولتی را دریافت کرده در حالی که 8 مورد آن در ماه آوریل ثبت شده است.
    
کارشناسان و تحلیلگران بر این موضوع تاکید کرده‌اند که فساد مالی در پاکستان بر روند سرمایه‌گذاری‌های خارجی و رقابت‌های سالم در این کشور تاثیر منفی گذاشته و دولت اسلام آباد باید برای رهایی کشور از فساد مالی چشمگیر اقدامات جدی علیه مقامات فاسد انجام دهد.
      


شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن