تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814201941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش مدارس هیئت امنایی/ ارائه تسهیلات بیشتر به مدارس دولتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران خبرداد
گسترش مدارس هیئت امنایی/ ارائه تسهیلات بیشتر به مدارس دولتی
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: توسعه مدارس نمونه دولتی امسال متوقف می‌شود و تمرکز بر روی گسترش مدارس هیئت امنایی است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسفندیار چهاربند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی مدارس در روز پنجشنبه گفت: تمام مدارسی که از پنجشنبه به عنوان برگزاری فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری استفاده می‌کنند، استقبال می‌کنیم البته این امر در اختیار مدارس است و اجباری نیست اما تسهیلاتی فراهم می‌کنیم تا مدارس تشویق شوند.

وی در ادامه افزود: تلاش می‌کنیم امکاناتی در مدارس دولتی قرار دهیم تا براساس آن امکانات بتوانند از اوقات فراغت دانش‌آموزان در پنجشنبه استفاده نمایند.

چهاربند در خصوص توسعه مدارس نمونه دولتی امسال گفت: مدارس نمونه دولتی امسال توسعه پیدا نکرده و تلاش می‌کنیم کیفیتشان را بالا ببریم و تمرکزمان را بر روی گسترش مدارس هیئت امنایی و توسعه مشارکت‌های مدارس غیر دولتی معطوف می‌سازیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین خاطرنشان کرد: ساماندهی نیروهای انسانی شروع شده و تا پایان تیرماه به پایان می‌رسد، تلاشمان این است از نیروی انسانی موجود حداکثر استفاده را به عمل آوریم و در جهت ارتقای شایستگی‌شان کلاس‌های ضمن خدمت برگزار نماییم.


انتهای‌پیام/





تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن