تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضایتی مردم از مسکن مهر در خراسان جنوبی/ آینده خوبی برای مسکن مهر استان پیش بینی نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان جنوبی عبادی بیان کرد:
نارضایتی مردم از مسکن مهر در خراسان جنوبی/ آینده خوبی برای مسکن مهر استان پیش بینی نمی شود
بیرجند - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه مردم از وضعیت تعاونی های مسکن مهر استان ناراضی هستند، گفت: آینده خوبی برای مسکن مهر استان پیش بینی نمی شود و شاهد مشکلات عدیده ای در این زمینه خواهیم بود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقر عبادی  ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان با اشاره به  برخی مشکلات در حوزه فرهنگ استان اظهارکرد: عرضه روزنامه های محلی در استان مطلوب نیست. وی با بیان اینکه  بر ضرورت احداث کتابخانه مرکزی در استان تاکید کرد و افزود: برای  ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید  کتابخانه مرکزی استان احداث شود. نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه نشریات ما نیازمند تربیت هستند، ادامه داد: در حال حاضر کتابفروشی با رونق در مرکز استان وجود ندارد که این از جمله مشکلات عرصه فرهنگ است. وی با بیان اینکه گسترش ماهواره ها در استان به بنیان خانواده آسیب های جدی وارد می کند، تصریح کرد: نتایج این معضل  در دراز مدت مشخص خواهد شد که باید مسولان فرهنگی به دنبال حل این معضل در جامعه باشند. حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه در عرصه فرهنگی تلفات تهاجم فرهنگی سریع مشخص نمی شود، ادامه داد: تاکنون در زمینه مقابله با این تهاجم اقدامات خوبی صورت نگرفته است. وی تلاش مسئولان برای اجرای هر چه سریعتر روند تغییرات مدیریتی در استان اظهارداشت: باید تکلیف افرادی که در پست های خود ابقاء می شوند مشخص تا مدیران بتوانند با عزم راسخ به فعالیت های خود ادامه دهند. نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه بلاتکلیفی مدیران به منافع مردم ضربه می زند، تصریح کرد: مدیران ناکارآمد باید کنار گذاشته شوند. وی با اشاره به برخی نارضایتی های مردم از دستگاه های اجرایی از جمله منابع طبیعی گفت: باید در استان کارگروهی تشکیل و مشکلات مردم در این زمینه  بررسی شود. حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه مردم از وضعیت تعاونی های مسکن مهر استان نیز ناراضی هستند، افزود: آینده خوبی برای مسکن مهر استان پیش بینی نمی شود  و شاهد مشکلات عدیده ای در این زمینه خواهیم بود. وی کمبود پزشک متخصص در حوزه بیماران سرطانی را از دیگر مشکلات استان ذکر کرد و افزود: مسئولین اجرایی برنامه های خود را برای رونق اقتصادی و آبادانی روستاها به نمایندگان مجلس ارائه دهند. نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس گفت: باید روند پیشرفت پروژه های عمرانی مانند بیمارستان 200 تختخوابی بیرجند، استادیوم 15 هزار نفری و دوبانده شدن محورهای مواصلاتی استان به طور جد در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد. حجت الاسلام عبادی  فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و گفت: مسئولان سرمایه گذاران را به دلیل بروکراسی اداری معطل  نکنند. نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس  راه اندازی راه آهن را از مطالبات جدی استان دانست و گفت: باید در این زمینه تلاش و همکاری لازم صورت گیرد.  


۱۳۹۳/۲/۲۰ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن