تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819883124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح های 135 مدرسه قزوین به مرحله استانی جشنواره جابربن حیان راه یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح های 135 مدرسه قزوین به مرحله استانی جشنواره جابربن حیان راه یافت قزوین - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جاری طرح های نمایندگان 135 مدرسه ابتدایی به مرحله استانی جشنواره جابربن حیان راه یافته است.


ˈرضا طاهرخانیˈ روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس سهمیه اعلام شده از سوی وزارت متبوع 30درصد مدارس ابتدایی استان باید تحت پوشش این طرح قرار می گرفتند که با یک افزایش دو درصدی توسط استان 32درصد آموزشگاه های استان با 37 هزار و 250دانش آموز در مرحله منطقه ای این طرح شرکت کردند.
وی اظهار کرد: در نهایت با داوری آثار ارسال شده نمایندگان 135 مدرسه توانستند به مرحله استانی راه یابند.
طاهرخانی ادامه داد: جشنواره جابربن حیان با هدف پویایی نظام آموزش و پرورش از طریق نهادینه کردن تحقیق و پژوهش و نیز تقویت حس کنجکاوی و اشتیاق به تحصیل در دانش آموزان ابتدایی و پرورش قدرت تفکر و حل مسئله مدت چهار سال متوالی است که در مدارس ابتدایی اجرا می شود.
وی اضافه کرد: در مرحله استانی این طرح که 21 ردیبهشت ماه سال جاری درکانون تربیتی رشد شهرک مینودر برگزار می شود دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی فعالیت های علمی خود را در قالب یک نمایشگاه علمی به معرض نمایش و داوری می گذارند.
معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش وپرورش استان قزوین افزود: اگر بتوانیم از سال های آینده زمینه ای را فراهم کنیم تا با اختصاص اوقاتی از ساعات مدرسه دانش آموزان ایده های خود را بطور خلاقانه در مدرسه و بدون کمک والدین اجرا کنند اقدام موثری در زمینه ابداع و نوآوری در فرزندان کرده ایم.
سال تحصیلی گذشته نیز 115 طرح از دانش آموزان ابتدایی برای نمایش در مرحله استانی جشنواره جابربن حیان پذیرفته شد.
7388/616

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن