تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805509053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند رو به رونق در بازار سرمايه با افزايش انگيزه در سرمايه گذاران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۲۷ب.ظ)
روند رو به رونق در بازار سرمايه با افزايش انگيزه در سرمايه گذاران معمولاً وقتي بازارهاي مالي با يک رونق يا رکود مواجه مي شوند مدتي به آن روند ادامه مي دهند سپس وارد مرحله خنثي يا بدون روند مي شوند و با ايجاد انگيزه جديد روند رونق شکل مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي اميد قائمي، مدير عامل سابق فرابورس با بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر بازار سرمايه در مرحله خنثي قرار دارد و به تدريج با نزديک شدن به فصل مجامع و افزايش انگيزه سرمايه گذاران به سمت رونق حرکت خواهد کرد.
مصطفي اميدقائمي پيرامون شرايط شکل گيري روند در بازار سرمايه ابراز داشت: بازار سرمايه با اصلاح قيمتي مناسبي که انجام داده است از شرايط مناسبي براي ايجاد رونق و اقبال برخوردار است ولي همچنان نياز به چند محرک دارد که فرا رسيدن فصل مجامع و ارايه گزارش هاي مالي حسابرسي شده در خصوص وضعيت سودآوري شرکت ها و شفاف تر شدن اطلاعات بازار به همراه قطعي شدن اخبار تأثيرگذار بر صنايع مي تواند به بهبود شرايط بازار کمک کند.
مدير عامل شرکت سرمايه گذاري مهر آيندگان ادامه داد: هم اکنون قيمت ها در بازار سرمايه به سطوح جذاب خود رسيده اند و سرمايه گذاران در حال بررسي گزينه هاي مختلف و فرصت هايي هستند که در بازار به وجود آمده است. بنابراين اين مسير در حال طي شدن است و سرمايه گذاران پس از حصول اطمينان از شرايط موجود اقدام به تصميم گيري و حضور بيشتر خواهند نمود.
اين کارشناس بازار سرمايه در مورد دليل توجه سرمايه گذاران به شرکت هاي با پي بر اي بالا در بازار سرمايه گفت: در بعضي صنايع و شرکت ها سرمايه گذاران علاوه بر بودجه برآوردي سال جاري پتانسيل آينده را بيشتر مورد توجه قرار مي دهند بنابراين با لحاظ چشم انداز آن صنعت اقدام به سرمايه گذاري مي نمايند لذا به سبب کاهش ريسک ها مي تواند نسبت قيمت بر درآمد بالاتري به آن شرکت و صنعت داده شود.
وي در مورد بي توجه بازار به تعديل هاي مثبت شرکت ها و بازگشايي با درصدهاي منفي ابراز داشت: اين اتفاق در بورس هاي ديگر دنيا هم به وجود مي آيد و غير طبيعي نيست چراکه دليل اين مسئله به خوش بيني بيش از حد نسبت به آن شرکت بر مي گردد که در صورت برآورده نشدن آنها خود را در زمان بازگشايي نشان مي دهد.
اميدقائمي در خاتمه با اشاره به افزايش مناسب حجم و ارزش معاملات در بازار سرمايه اظهار داشت: اين موضوع نشان مي دهد که همچنان اقبال عمومي به سمت بازار سرمايه است بنابراين با در پيش داشتن عرضه شرکت هايي که در آينده به بازار سرمايه وارد خواهند شد نقدينگي بيشتري به سمت بازار خواهد آمد و روند جذب نقدينگي بازار سرمايه در جهت کسب بازدهي منطقي و توسعه اقتصاد کشور ادامه پيدا خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن