تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه کتاب تهران در پایان راه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نمایشگاه کتاب تهران در پایان راه


نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز پایان می یابد . قرار است مراسم پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران صبح امروز برگزار شود اما درهای نمایشگاه تا ساعت ۲۰ بر روی علاقمندان باز خواهد بود . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، بنابر اعلام رسمی مسئولان نمایشگاه، روز پنجشنبه 18 اردبیهشت با حضور  بیش از  270 هزار نفر  رکورد پربازدید‌ترین روز نمایشگاه کتاب تهران به ثبت رسید. به گفته مسئولان تا روز جمعه بازدید کنندگان نزدیک به 40 میلیارد تومان تنها به صورت الکترونیکی از نمایشگاه ، خرید کردند. این در حالی است که هنوز برآوردی از میزان خریدهای نقدی به دست نیامده  است.
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز پایان می یابد .

در مدت برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نشست های مختلف در مصلی تهران برگزار شد که یکی از مهمترین آن جلسات سرای اهل قلم در نیم طبقه شبستان مصلی تهران است .  در این مکان هر روز و در دو نوبت صبح و عصر نشست های تخصصی با موضوعات مختلف کتاب و کتابخوانی و رونمایی کتابهای جدید برگزار شد .
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز پایان می یابد .

در این نشست ها نویسندگان ، منتقدان و کارشناسان حوزه کتاب و کتابخوانی به صورت موشکافانه مسایل مختلف حوزه کتاب و مطالعه را مورد بررسی قرار می دهند .
نمایشگاه امسال در فضایی به وسعت 125 هزارمتر مربع برپا شد  و حدود 3هزار ناشر داخلی و خارجی بیش از398 هزار عنوان کتاب را عرضه کردند .
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز پایان می یابد .

ناشران بسیاری از کشورهای آلمان - فرانسه - ترکیه - ژاپن - ونزوئلا - مکزیک - روسیه - قطر- سوریه - کویت - عمان - لبنان - آذربایجان - ارمنستان و چین در این نمایشگاه حضور دارند .
در این نمایشگاه 4500 غرفه کتاب در نظر گرفته شده است و ناشران عمومی - آموزشی - دانشگاهی - کودک ونوجوان - بین المللی وعربی حضور دارند.
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، امروز پایان می یابد .

غرفه های نمایشگاه در داخل شبستان و فضای محوطه مصلی امام خمینی (ره ) برپاست  .
 
دانلود


شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن