تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز دشمن در تلاش است همه وجود و دارايي ما را از بين ببرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۱۹ب.ظ)
توليت مسجد مقدس جمکران: امروز دشمن در تلاش است همه وجود و دارايي ما را از بين ببرد توليت مسجد مقدس جمکران گفت: در طول تاريخ بشريت، ما هيچ زماني را سراغ نداريم که دشمن با تمام توان و قدرتش عليه اسلام ناب بسيج شده باشد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسن رحيميان، در ديدار آيت‌الله سيد محمدعلي موسوي جزايري نماينده ولي فقيه و امام جمعه اهواز در مسجد مقدس جمکران، گفت: امروز دشمن در تلاش است با شبيخون همه وجود و دارايي ما را از بين ببرد که اين امر به دليل غفلتي است که ما نسبت به سرمايه‌ هاي عظيم خود داريم.
وي با بيان اين‌که امروز اسلام ناب با بيشترين دشمني روبرو است افزود: در طول تاريخ بشريت ما هيچ زماني را سراغ نداريم که دشمن با تمام توان و قدرتش عليه اسلام ناب بسيج شده باشد.
توليت مسجد مقدس جمکران گفت: موبايل، اينترنت و ماهواره که عامل بيشترين فسادها و دشمني ها در دنياي کنوني است در زمان حضرت امام(رحمت الله عليه) وجود نداشت لذا دوران کنوني ده‌ها برابر سخت‌تر از زمان انقلاب و حضرت امام(رحمت الله عليه) است.
حجت‌الاسلام والمسلمين رحيميان خاطرنشان کرد: امروز با توجه به گسترش اينگونه وسايل ارتباط جمعي که مضرات و بي‌اخلاقي‌هاي بسياري به همراه دارد و افزايش دشمني‌هاي غرب، شرايط فوق‌العاده حساس است که اميدواريم بتوانيم وظيفه خود را درست بشناسيم و به موقع به آن عمل کنيم.
وي با بيان اين‌که تلاش داريم پيام تشيع و اسلام را از اين پايگاه عظيم به گوش همه جهانيان برسانيم، تصريح کرد: براي بهتر انجام شدن اين کار با محدوديت‌هاي شديدي مواجه هستيم و به همين دليل اولويت بندي هايي را در ساخت و ساز مسجد صورت داديم تا فضاهاي مورد نياز و ضروري براي تبليغ مهدويت و پيام تشيع سريع‌تر آماده و مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
توليت مسجد مقدس جمکران با اشاره به افتتاح اتاق فرمان و راه‌اندازي فيبر نوري بيان داشت: پيگير هستيم استوديوي ضبط برنامه صدا و سيما هم هر چه سريع تر مهيا شود تا برنامه‌هاي مهدوي اين مکان مقدس بيش از پيش در معرض ديد علاقه‌مندان و عاشقان حضرت حجت(عجل الله تعالي فرجه) قرار گيرد.
وي افزود: يکي ديگر از مشکلاتي که بايد برطرف شود اين است که ميانگين توقف زائران در قم محدود به چند ساعت است و در همين ساعات کم نيز زائران به صورت پراکنده حضور دارند که امکان ارائه برنامه هاي تبليغي سخت مي شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين رحيميان در پايان با بيان اين‌ که بايد با برنامه‌ريزي توقف زائران در قم را افزايش دهيم ابراز داشت: اين امر با تلاش ارگان‌ها، نهادها و مؤسسات استان امکان‌پذير خواهد بود و با اين کار ما مي‌توانيم زائران را با توشه فرهنگي خوب و مفيد راهي منازل و شهرهاي خود کنيم.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن