تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820946874




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاشهاي همه جانبه براي برگزاري رقابتهاي بين المللي کاراته در اروميه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۳:۵ب.ظ)
تلاشهاي همه جانبه براي برگزاري رقابتهاي بين المللي کاراته در اروميه نشست هاي پي در پي براي تدارک برگزاري مسابقات بين المللي کاراته در اروميه، حکايت از تلاشهاي چشمگير و همه جانبه براي برپايي آبرومندانه اين رقابتها دارد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ مسابقات بين المللي کاراته آذربايجان غربي از 17 تا 19 ارديبهشت ماه سالجاري با حضور 7 تيم خارجي در اروميه برگزار خواهد شد.
احمدي مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي در نشست خبري ويژه اين رويداد ورزشي بين المللي اظهار داشت: 15 كاراته كا از كشور كره جنوبي،12 كاراته كا از هنگ كنگ، 40 كاراته كا از تركيه، 30 كاراته كا از عراق، 30 كاراته كا از جمهوري آذربايجان،15 كاراته كا از ارمنستان و 14 كاراته كا از جمهوري نخجوان در اين مسابقات حضور خواهند داشت.
نائب رئيس ستاد برگزاري پنجمين دوره مسابقات بين المللي كاراته افزود: همچنين در اين مسابقات 350 كاراته كاي تيم هاي منتخب استان ها، قريب به 100 نفر از عوامل اجرايي فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي و استان آذربايجان غربي و 40 داور خارجي و بين المللي حضور مي يابند.
مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي همچنين گفت: يكي از نكات مهم قابل ذكر در اين مسابقات، حضور "رافائل اورتگا " مدرس ارشد فدراسيون جهاني كاراته و برگزار سمينار آموزش داوري از 15 تا 17 ارديبهشت ماه سالجاري است كه فرصت بسيار خوبي براي داوران ايراني و داوران استان آذربايجان غربي جهت ارتقاي سطح و كسب آموزش هاي تخصصي است.
احمدي با تاكيد بر لزوم هماهنگي و تعامل دستگاههاي اجرايي در برگزاري هرچه بهتر اين مسابقات افزود: طي جلسات مختلف با دستگاههاي اجرايي استان و هماهنگي و تعامل با مديران و مسئولان استاني شاهد يك همگرايي، هماهنگي و هم افزايي ميان دستگاههاي دولتي استان، فدراسيون كاراته جمهوري اسلامي و دفتر نمايندگي وزارت امور خارجه در استان در راستاي برگزاري مطلوب تر مسابقات هستيم و اميدواريم كمبود و كاستي دراين زمينه نداشته باشيم.
مديركل دفتر استاندار آذربايجان غربي، برگزاري مسابقات بين المللي كاراته در آذربايجان غربي را فرصتي بي بديل براي معرفي تاريخ، فرهنگ، هويت و ظرفيت ها و پتانسيل هاي ورزشي و فرهنگي استان عنوان كرد و گفت: هر يك ميهمانان خارجي در اين مسابقات، مي توانند سفيراني براي انتقال ارزش ها، فرهنگ، تاريخ و استعدادهاي مختلف استان به دنيا باشند و لازم است اين فرصت و ظرفيت مغتنم شمرده شود.
وي در ادامه سخنان خود بااشاره به نقش مهم و رسالت رسانه هاي استان در انعكاس اخبار اين مسابقات اظهار اميدواري کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات داخلي با نگاهي ملي و بين المللي به انعكاس اهميت اين رويداد بزرگ ورزشي بپردازند و در عين حال با رسانه هاي گروهي خارجي حاضر در مسابقات، تعامل داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن