تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرکت در مسير دين راه خروج از مشکلات است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۷:۲۵ب.ظ)
نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي: حرکت در مسير دين راه خروج از مشکلات است نايب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي با بيان انکه استقامت در راه دين سبب نزول ملائکه است، گفت: اگر مديران، مسئولان کشور و قواي سه گانه، در راه خدا با عزم و اراده و استقامت قدم بردارند، تمام مشکلات سياسي، فرهنگي و اقتصادي به نقاط قوت تبديل خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام سيد محمد حسن ابوترابي فرد در مراسم بيست و پنجمين يادواره 114 شهيد گمنام روستاي فردو قم طي سخناني با توصيف جايگاه استان قم در جهان اسلام ابراز داشت: قم، استان فقاهت، مجاهدت و شهادت است و از اين مرکز فقهي و علمي انوار پرفروغ اسلام، دنياي اسلام و عالم تشيع را پوشش داده است.
وي با بيان اينکه انقلاب از اين مرکز فقهي، علمي و ديني الهام گرفته و تولد يافته است، ابراز داشت: انقلاب اسلامي دستاورد تلاش ها و مجاهدت شخصيت هايي است که خداي متعال در قرآن کريم با عنوان "ان الذين قالوا ربنالله.." توصيف نموده است.
حجت الاسلام ابوترابي فرد رمز پيروزي در دوران دفاع مقدس و عبور از تحريم ها و رسيدن به نقطه اقتدار طبق آيات قرآن کريم را نزول ملائکه و ياري آنان دانست و گفت: آيه "تتنزل عليهم الملئکه ..." از آيات محکم قرآن و قول قطعي خداوند است و بر اساس آن، ملائکه الهي نازل شده و به ياري شما شتافتند و لذا نبايد ترسان و غمناک باشيد.
وي رضاي الهي در نتيجه انجام وظيفه و بندگي را از خصوصيات اهل بهشت عنوان کرد و گفت: مي توان بهشت مورد اشاره قرآن را هم در دنيا و هم در آخرت توصيف کرد که بهشت اين دنيا مقدمه حضور در بهشت آخرت خواهد بود و پدران و مادران شهدا، امروز در بهشت دنيا و فردا در جوار حمت حق و بهشت جاويدان هستند.
وي با تاکيد بر صبر و استقامت در راه دين ادامه داد: اگر اهل ايمان و استقامت باشيم، خداي متعال تمام مشکلات و کاستي ها را از پيش رو بر مي دارد.
سخنران مراسم با اشاره به اينکه پيروزي و موفقيت هاي ملت ايران را روحيه مقاومت احاطه کرده است، گفت: در سايه سلوک در اين راه، چالش ها به نقاط اميد تبديل خواهد شد.
وي شرط اساسي موفقيت را حرکت در مسير دين عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در عرصه هاي ديني، اقتصادي و فرهنگي اگر برنامه ديني را بشناسيم و مديران، مسئولان کشور و قواي سه گانه، در راه خدا با عزم و ارداه و استقامت قدم بردارند، تمام مشکلات سياسي، چالش هاي فرهنگي و ضعف هاي اقتصادي به نقاط قوت تبديل خواهد شد و مشکلات ما آنجاست که طبق برنامه هاي ديني قدم بر نمي داريم.
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تشريح فراز پاياني آيه "ان الذين قالوا ربنالله..."گفت: کساني که در مسير مستقيم الهي استقامت بورزند و پيش بروند، ولايت الهي و ياري ملائکه نصيب آنان خواهد شد و قطعا بهشت جايگاه آنان خواهد بود.
وي در پايان با بيان اين جمله که شهدا ستارگان پرفروغ اين راهند که تا مرز شهادت دست از پايداري برنداشتند، ابراز داشت: انوار تابناک 114 شهيد و حدود 300 جانباز و آزاده و خانواده هاي مکرم شهدا، فردو را به يک بهشت زيبا و نوراني تبديل کرده اند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن