تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806421254




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشیه‌نگاری همایش پیاده‌روی خانوادگی تویسرکان از نصب بنرهای کوچک و ناخوانا تا اشتیاق عجیب تویسرکانی‌ها به پیاده‌روی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشیه‌نگاری همایش پیاده‌روی خانوادگی تویسرکان
از نصب بنرهای کوچک و ناخوانا تا اشتیاق عجیب تویسرکانی‌ها به پیاده‌روی
همایش پیاده‌روی خانوادگی تویسرکان که به مناسبت میلاد حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار شد با حواشی جالبی مواجه بود.

خبرگزاری فارس: از نصب بنرهای کوچک و ناخوانا تا اشتیاق عجیب تویسرکانی‌ها به پیاده‌روی


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی تویسرکان با حضور چندصد هزار نفری مردم ورزش‌دوست این شهرستان برگزار شد. در کنار مردم، حضور پرشمار مسئولان کشوری، استانی و محلی در این همایش در نوع خود جالب توجه بود.

غلامرضا شعبانی‌بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، محمدناصر نیکبخت، استاندار، علی مجدآرا، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، سیدمهرداد موسوی، فرماندار تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان، سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین محمدمهدی مفتح، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، مدیران مدعو این همایش بزرگ بودند.

مسئولان برگزاری این همایش از ساعات اولیه صبح جمعه در تدارک هرچه باشکوه برگزار شدن این همایش برآمدند؛ به طوری که با آب‌پاشی معابر گرفته تا اجرای طرح‌های ترافیکی به دنبال نظم بیشتری در این مراسم بودند. در بین مسیر با وجود تلاش‌های ناجا در برقراری نظم اما خودروهای سواری در بین ورزشکاران و خانواده‌ها در تردد بودند.

کیانوش سلیمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان و همچنین مجتبی مجتبایی، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی تویسرکان جنب و جوش مثال‌زدنی در برگزاری این همایش داشتند. شلوغی جمعیت تا محل اجرای مراسم باعث شد تا معاون وزیر ورزش با تأخیر و جدا از سایر مسئولان به محل جایگاه برسد. به جز خبرنگاران محلی شهرستان تویسرکان، خبرنگاران خبرگزاری‌های فارس، ایرنا و ایسنا به همراه عکاسان خبرگزاری فارس و شبستان حضور فعالی داشتند که برای پوشش بهتر این مراسم از شب قبل در تویسرکان حضور یافته بودند.

پذیرایی و فراهم کردن امکانات توسط مسئولان محلی شهرستان برای خبرنگاران و همچنین کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان که برای پخش زنده این همایش زودتر به تویسرکان سفر کرده بودند قابل توجه بود. حضور مسئولان مدعو با لباس‌های ورزشی در این مراسم جالب توجه بود، در این میان رنگ و مدل گرمکن استاندار سوژه خبرنگاران شده بود.

علیرضا صفی‌زاده از کارشناسان روابط عمومی ورزش و جوانان استان که مسئولیت پوشش تصویری این مراسم را برعهده داشت با گرمکن تیم الوند به این همایش آمده بود که نشان از علاقه وی به این تیم بومی دارد. ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که جوانان تویسرکانی برای دیدن جایگاه از منبع آب و حتی سقف یکی از حسینیه‌های مجاور سن و محل اجرای برنامه بالا رفته بودند.

اجرای برنامه ورزش باستانی، نرمش صبحگاهی، حرکات ورزشی توسط دختران خردسال ورزشکار و همچنین اجرای ورزش‌های رزمی تکواندو و ووشو از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود. بهزاد کاویانی مجری توانمند شبکه سوم سیما از تویسرکان بارها به بهشت غرب کشور نام برد و از مردم کشور خواست تا هر وقت به استان همدان سفر می‌کنند به این شهرستان هم سری بزنند.

اداره میراث فرهنگی تویسرکان در این مراسم سنگ‌تمام گذاشته بود و با نمایش گذاشتن محصولات صنایع دستی مانند منبت، معرق و همچنین سوغات این شهرستان گوشه‌ای از توانمندی این عرصه را به نمایش گذاشتند. بازار توزیع تراکت‌های تبلیغاتی در مسیرهای پیاده‌روی به شدت زیاد بود به گونه‌ای که کف خیابان‌های اطراف مراسم از کاغذهای رنگی پوشیده شده بود.

ازدحام جمعیت به گونه‌ای بود که محوطه فضای سبز مقبره حیقوق نبی(ع) مملو از خانواده‌های علاقه‌مند بود که ضمن صرف صبحانه در کنار هم گوش به زنگ اعلام نتایج قرعه‌کشی این همایش بودند. مسئولان مدعو در این مراسم تعداد زیادی جوایز ارزنده به شرکت‌کنندگان تخصیص دادند به گونه‌ای که به جز خودروی پراید کمک‌هزینه سفرهای حج عمره و عتبات عالیات، تعداد زیادی دوچرخه، البسه ورزشی از جوایزی بود که توسط حامیان و مسئولان کشوری و استانی اهدا شد.

هادی سبزواری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و سیدعبدی افتخاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بهتر برگزار شدن مراسم و اجرای بیشتر نظم شخصاً تلاش زیادی را انجام می‌دادند. در حالی که در بیشتر همایش‌ها بازار بنر و خوشامدگویی داغ داغ است برای این همایش تنها دو بنر برای مجدآرا و شعبانی‌بهار آن هم در کوچکترین سایز نصب شده بود و نکته جالب آنکه برای خوشامدگویی به استاندار همدان حتی یک پلاکارد هم وجود نداشت.

حضور قهرمانان اسبق تیم‌های ملی در این مراسم جالب بود به طوری که حمید سیفی از ملی‌پوشان کشتی کشورمان در این مراسم حضور پیدا کرده بود. تویسرکانی‌های مقیم تهران و خیرین ورزش‌یار و مدیران شرکت گلرنگ بیشتر نقش سهم اهدای جوایز را در این مسابقه داشتند.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات بیش از 350 تویسرکانی از این همایش جایزه گرفتند که از نظر تعداد در نوع خود رقم قابل توجهی بود. مهدی فراهانی برنده خودروی پراید این همایش به سختی در میان جمعیت خود را به جایگاه رساند و از ذوق برنده شدن از روی داربست‌های موجود خود را به مجری برنامه رساند. انتهای پیام/89020/ذ40

93/02/19 - 19:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 563]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن