تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804363301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام جزئیات ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعلام جزئیات ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق با اعلام آخرین جزئیات ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات گفت: برنامه‌ريزي اسكان زائران عتبات كه از سه مرز زميني مهران، چزابه و شلمچه و مرز هوايي فرودگاه نجف و بغداد وارد كشور عراق مي‌شوند، تعریف شد.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مصطفي قاسمي،مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق، انعقاد هرگونه قرارداد با شركت‌هاي عراقي در بخش حمل و نقل، اسكان و ديگر خدمات را توسط شركت شمسا و نظارت بر حسن اجراي اين قراردادها را برعهده سازمان مطبوعش دانست.
 
وي با بيان اينكه زائران عتبات از سه مرز زميني مهران، چزابه و شلمچه و مرز هوايي فرودگاه نجف و بغداد وارد كشور عراق مي‌شوند، برنامه‌ريزي اسكان زائران در اين كشور را به صورت بسته اصلي سه روز نجف، سه روز كربلا، يك روز كاظمين و بسته معكوس يك روز كاظمين، سه روز كربلا و سه روز نجف عنوان كرد و خدمت‌رساني در هر دو بسته را يكسان خواند.
 
به گفته مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق، اگر تفاوتي در نحوه خدمات‌رساني به زائران مشاهده مي‌شود، تنها در نوع هتل محل اسكان آنان از نظر كيفيت اتاق‌ها، نوع سرويس‌دهي و درجه‌بندي آنها است كه آن هم به گروه‌هاي قيمتي «الف الف»، «ب ب»، «ج ج»، «الف»، «ب» و «ب و ج» كه در سفرهاي زميني و هوايي يكسان هستند و زائران پيش از ثبت‌نام به آن توجه دارند، مربوط مي‌شود.
 
قاسمي با بيان اينكه گروه قيمتي الف به معناي اقامت در كنار حرم نيست، توضيح داد: در حال حاضر با توجه به طرح‌هاي توسعه اطراف حرم مطهر امام علي (ع) در نجف اشرف و حرم‌هاي مطهر امام حسين (ع) و ابوالفضل العباس (ع) در كربلا، محدوديت‌هايي در اقامت‌گاه‌هاي نزديك به وجود آمده است.
 
وي با اشاره به محدوديت‌هاي اقامت در اطراف حرم‌هاي مطهر، خدمات اقامت زائران را اينگونه تشريح كرد: كاروانهايي كه محل اقامتشان در نجف اشرف نزديك حرم است، در كربلا در هتل‌هاي دور از حرم و يا متوسط مستقر مي‌شوند و كاروانهايي كه محل اقامتشان در نجف اشرف دور از حرم است در كربلا در هتل‌هاي نزديك حرم و يا متوسط استقرار مي‌يابند تا تناسب در اين زمينه رعايت شود.
 
قاسمي در ادامه به نوع قراردادهاي منعقد شده در بخش حمل و نقل نيز اشاره كرد و گفت: ملاك قرارداد در اين بخش اتوبوس‌هاي با كيفيت، مطمئن و مدل بالا است كه حداقل از امكاناتي چون يخدان و كولر سالم برخوردار باشد، از اين‌رو بيشتر درباره اتوبوس‌هاي مدل ۲۰۱۰ به بعد صدق مي‌كند.
 
وي افزود: در حال حاضر در شركت ريحانه كه طرف قرارداد شركت شمسا است، ۵۰ اتوبوس با مدل ۲۰۱۲ و در شركت نقل الركاب ۶۰ اتوبوس با مدل بالاي ۲۰۱۰ استفاده مي‌شود و تنها مدل اتوبوس‌هايي كه براي اعزام زائران به زيارت دوره در شهر نجف استفاده مي‌شوند، پايين‌تر است.
 
مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت همچنين با اشاره به شرايط خاص كشور عراق، تدابير امنيتي ايجاد شده در شهرهاي زيارتي را مثبت ارزيابي كرد و گفت: شرايط امنيتي عراق را مي‌توان با توجه به برگزاري انتخابات پارلماني اين كشور مورد ارزيابي قرار داد كه خود از موفقيت‌هاي آقاي نوري مالكي و ائتلاف دولت قانون به شمار مي‌رود.عدم همراه آوردن مواد ممنوعه كه مديران راهنما و كارگزاران حج و زيارت نسبت به آنها تذكر مي‌دهند، همراه بودن با كاروان و جدا نشدن از آن و هماهنگي و همكاري با مديران و كارگزاران سازمان از جمله توصيه‌هاي مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق است.
 
قاسمي از زائران خواست كه در هنگام برخورد با هر مشكلي با شماره‌هايي كه در اختيار مديران كاروان قرار دارد تماس بگيرند و نيز مسائل حراستي را به حراست و مسائل امنيتي را به امنيت نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق و يا ايران اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن