تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806395938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سالن خالی منتظر جشن قهرمانی پتروشیمی/ ماهشهریها پشت درهای بسته در انتظار برد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان گزارش خبری/
سالن خالی منتظر جشن قهرمانی پتروشیمی/ ماهشهریها پشت درهای بسته در انتظار برد هستند
ماهشهر – خبرگزاری مهر: پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) در حالی امروز به مصاف مهرام تهران می رود که در صورت پیروزی در این دیدار می تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد البته در سالنی خالی از تماشاگر.



به گزارش خبرنگار مهر، تيم بسکتبال پتروشيمي بندر امام در حالي امروز ميزبان پنجمين بازي فينال ليگ برتر مقابل مهرام است که تماشاگران ماهشهری حق ورود به سالن را ندارند. طبق حکم کميته انضباطي فدراسيون بسکتبال، تيم پتروشيمي بندر امام به خاطر تخلفات عديده تماشاگران که منجر به قطع مسابقه و پرتاب آجر، سنج، طبل و ساير اشياء به داخل زمين مسابقه شد به پرداخت 10 ميليون تومان جريمه نقدي و محروميت از حضور تماشاگران در ديدارهاي پنجم و ششم فينال محکوم شد. به همین دلیل بازيکنان مهرام و کادر فني اين تيم راحت است که هيچگونه عامل خارجي در نتيجه بازي پنجم دخيل نيست. البته مهرام اصلا شرايط خوبي ندارد. شاگردان مصطفي هاشمي در چهار بازي گذشته، يک پيروزي و سه شکست دارند. بنابراين اگر در بندر امام ببازند، جام قهرماني را مثل سال گذشته به پتروشيمي تقديم کرده‌اند.دیدار فردا که به رای صادر شد از طرف کمیته فدراسیون بسکتبال بدون حضور تماشاگر پیگیری خواهد شد تیم پتروشیمی بندرامام باید تاوان کار نکرده را بدهد. شاپور یاوری مدیر امور ورزش پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) در خصوص این بازی اظهار کرد: برای یک پیروزی شیرین و ارزشمند به میدان خواهیم آمد و به یاری خدا و همت بچه ها نتیجه خوبی خواهیم گرفت.

وی افزود: داوران دیدار امروز از داوران خوب و باانصاف لیگ برتر بسکتبال هستند و از تجربه بالایی برخوردارند. به امید خدا دیدار فردا را به شایسگی قضاوت خواهند کرد. یاوری در خصوص عدم حضور هواداران تیم پتروشیمی بندرامام افزود: بدن شک حضور تماشاگران خیلی تاثیر گذار خواهد بود و این هواداران با غیرت برگه برنده تیم ما هستند که با شور و هیجانی که از خود به نمایش می گزارند انرژی و روحیه مضاف به تیم انتقال می دهند. مدیر امور ورزش پتروشیمی بندرامام یادآور شد: عدم حضور هواداران در سالن باعث نخواهد شد که تیم پتروشیمی عقب نشینی کند بلکه با یک قدرت و انگیزه بیشتری کار را دنبال خواهد کرد. پتروشیمی کار را تمام می کند مهران حاتمی سرمربی بسکتبال تیم پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) نیز در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: امروز بازی خوبی خواهیم داشت و سعی می کنیم در این بازی خانگی کار را تمام کنیم. وی افزود: در دیدار امروز مثل روزهای گذشته بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت و با آرامش بالایی بازی را دنبال خواهیم کرد. حاتمی عنوان کرد: بدون شک نبود هواداران در این دیدار تاثیر گذار خواهد بود ولی بازیکنان با یک انرژی مضاعف و قدرت بیشتر در زمین حاضر خواهند شد. سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام بیان کرد: از حمایت همه جانبه هواداران پر شور و با غیرت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) قدردانی می کنم که در تمام شرایط حامی تیم بودند. مهرام امیدوار است مصطفی هاشمی سرمربی بسکتبال مهرام تهران نیز در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: مثل همیشه امیدوار هستم و مثل همیشه از تلاش کردن دست نخواهیم کشید.

وی افزود: بازی فینال بازی سخت و نفسگیری خواهد بود که باید لحظه به لحظه اش همراه با تفکر و برنامه ریزی درست و منظم باشد تا به یک نتیجه مطلوب برسیم. سرمربی بسکتبال مهرام تهران تصریح کرد: این بازی هم مثل بازی های روز گذشته بدون شک پایاپای دنبال خواهیم کرد و من به بازیکنان تیم مهرام تهران اطمینان قلبی دارم. هاشمی در پایان در خصوص عدم حضور تماشاگران گفت: برای بازیکنان مهرام تهران بود و نبود تماشاچی اصلا اهمیتی نخواهد داشت و مهم نخواهد بود بهتر این است که به دنبال دلیل و برسی این موضوع باشیم. پتروشيمي فقط به اندازه يک پيرزوي با دومين قهرماني متوالي فاصله دارد و بازيکنان خارجي اين تيم که هر سال با وسواس خاص و قيمتهاي بالايي خريداري مي شوند از نقاط قوت پتروشيمي در طول فصل و پلي آف هستند. امسال هم نژاد سينانوويچ در زير سبد و جاناتان گيبسون در کنار مهدي کامراني به عنوان بازيساز، برگهاي برنده مهران حاتمي هستند. ضمن اينکه حاتمي مي تواند هر لحظه روي قدرت شوت زني حامد آقاق حساب کند.  


۱۳۹۳/۲/۱۹ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن