تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفع مشکلات آموزش و پرورش قم نیازمند تلاش همگانی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون استاندار : رفع مشکلات آموزش و پرورش قم نیازمند تلاش همگانی است قم-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: مسوولان استان باید نسبت به رفع مشکلات آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته باشند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈعلی بناییˈ پنج شنبه شب در مراسم تجلیل از فرهنگیان ناحیه دو آموزش و پرورش قم در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)، اظهار داشت: آموزش و پرورش استان با مشکلات فراوانی مواجه و دارای کمبودهایی است.
وی با بیان اینکه رفع مشکلات به دلیل خشکسالی مالی موجود در کشور از عهده دولت خارج است،افزود: همه دستگاه ها و مسوولان باید با ارائه همکاری های لازم به آموزش و پرورش درجهت رفع مشکلات موجود بکوشند.
بنایی با بیان اینکه قم در عرصه های مختلف ظرفیت و قابلیت بسیار بالایی دارد، افزود: بدون شک با برنامه ریزی های دقیق و منسجم می توان این قابلیت را در سطح کشور به منصه ظهور رساند.
وی با اشاره به اینکه قم خاستگاه انقلاب اسلامی است،خاطرنشان کرد: وظیفه معلمان و آموزگاران این استان است، که نسلی نوپا و بالنده را برای انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش های آن تربیت کرده و جوانان این استان را برای پذیرقتن مسوولیت های بزرگ فردای کشور آماده کنند.
وی گفت: همگان موظف هستند برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی جوانان مومن و شایسته ای را تربیت و در اختیار کشور و نظام قرار دهند.
وی همچنین قم را یک شهرعلمی توصیف کرد، و افزود: به همین جهت انتظاری که از جوانان این شهر می رود این است که از جهت علمی و ایمانی در رتبه برتر قرار گیرند تا بواسطه ارتقای علمی و اخلاقی خود همواره برای استان مدال آور و افتخار آفرین باشند.
در این مراسم که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم ترتیب یافته بود،جمعی از معلمان و فرهنگیان ناحیه دو قم آموزش و پرورش قم مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.ک/3
7403/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن