تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820764524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي رفع مشکلات عسلويه در سفر معاون اول رئيس جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۵ب.ظ)
استاندار بوشهر خبر داد: تلاش براي رفع مشکلات عسلويه در سفر معاون اول رئيس جمهور سالاري تاکيد کرد: برخي نارسايي‌هايي که در شهرستان عسلويه وجود دارد ناشي از محدوديت‌هاي اعتباري است که اين موضوع در سفر معاون اول رئيس جمهور بررسي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي سالاري استاندار بوشهر در نشست با ائمه جمعه، شوراهاي اسلامي و مسئولان شهرستان عسلويه با شاره به سفر جهانگيري به استان بوشهر اظهار داشت: در اين سفر مطالبات مردم شهرستان عسلويه بررسي و بدون شک با تصميم‌گيري‌هاي درست زمينه رفع مشکلات اين منطقه فراهم مي‌شود.
وي با بيان اينکه شهرستان عسلويه از حالت آرامش به يک منطقه خاص صنعتي تبديل شده افزود: تحول صنعتي در اين منطقه هم تبعات مثبت و هم منفي در پي داشته ولي آرامش از عسلويه سلب شده است.
استاندار بوشهر با بيان اينکه در دهه گذشته توسعه شتاباني در عسلويه اتفاق افتاد تصريح کرد: توسعه صنعت در شهرستان عسلويه همگام با توسعه شهري اين منطقه فراهم نشد که اکنون مشکلاتي گريبانگير شهرستان عسلويه است.
سالاري با بيان اينکه وحدت شيعه و سني در عسلويه مثال ‌زدني گفت: اخوت و همزيستي برادران و خواهران سني و شيعه در شهرستان عسلويه به سال‌هاي پيش برمي‌گردد و اين اتحاد اکنون در اين شهرستان عجين شده و هيچ ترفندي نمي‌تواند خدشه‌اي بر اين اتحاد وارد کند.
وي با اشاره به اينکه زيرساخت‌ها و خدمات عمومي بايد در شهرهاي عسلويه و نخل تقي توسعه يابد افزود: فردا با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير نفت راه‌هاي افزايش بهره‌مندي مردم اين شهرها از خدمات بررسي مي‌شود.
استاندار بوشهر با اشاره به اينکه دولت قدردان مردم مرزنشين شهرستان عسلويه است تاکيد کرد: برخي نارسايي‌هايي که در شهرستان عسلويه وجود دارد ناشي از محدوديت‌هاي اعتباري است که اين موضوع در سفر معاون اول رئيس جمهور بررسي مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن