تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 350 بیمار خاص زیرپوشش موسسه حضرت علی اصغر (ع) سبزوار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یکهزار و 350 بیمار خاص زیرپوشش موسسه حضرت علی اصغر (ع) سبزوار است سبزوار- ایرنا - مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص حضرت علی اصغر (ع) سبزوار گفت: بیش از یک هزار و 350 بیمار خاص و صعب العلاج زیرپوشش این موسسه هستند.


نسرین چیتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این موسسه خیریه با بهره گیری از کمک های انسان دوستانه خیرین و مردم نیکوکار تاکنون این بیماران را که شامل بیماران دیالیزی، پیوند کلیه، تالاسمی، هموفیلی، MS و صعب العلاج است تحت حمایت همه جانبه قرار داده است.
وی آغاز فعالیت این موسسه را از اردیبهشت ماه سال 1387 عنوان کرد و گفت: حمایت دارویی از بیماران با پرداخت 40 درصد هزینه ها تا سقف دو میلیون و 500 هزار ریال در هر ماه، تجهیز و تکمیل بخش های مختلف مربوط به بیماران خاص در بیمارستان واسعی سبزوار از جمله بخش های تالاسمی و دیالیز ، راه اندازی بخش شیمی درمانی بیمارستان واسعی سبزوار از جمله این اقدامات است.
وی رایزنی با خیرین برای خرید و اهدای وسایل پزشکی مورد نیاز بیماران به موسسه و معرفی بیماران به مراکز درمانی کشور برای استفاده از خدمات به صورت رایگان و نیمه بها را از دیگر خدمات این مرکز عنوان کرد.
مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج حضرت علی اصغر (ع) سبزوار همچنین با اشاره به ساخت بیمارستان توسط این موسسه افزود: احداث سریعتر این بیمارستان همکاری و مشارکت بیشتر خیرین و مسوولان را می طلبد.
چیتی گفت: ساخت این بیمارستان در پنج طبقه و در زمین اهدا شده توسط خیرین به مساحت دو هزار و 700 متر مربع از سال گذشته آغاز شده است.
وی با اشاره به واقع شدن این بیمارستان در مسیر جاده اصلی و در تقاطع جاده اسفراین و تهران به سبزوار به وسعت خدمات دهی این بیمارستان در آینده اشاره کرد و اظهار داشت: این بیمارستان علاوه بر خدمات دهی به بیماران خاص قادر خواهد بود به بیماران دیگر نیز خدمات دهی نموده و درآمد حاصله را در بخش بیماران خاص و نیازمندی های آنان هزینه کند./3
7495 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن