تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820245177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بیش از 92 درصد هزینه های دندانپزشکی از جیب مردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
دندانپزشکی ,هزینه ,تعرفه ها ,سازمان نظام پزشکی
پرداخت بیش از 92 درصد هزینه های دندانپزشکی از جیب مردم رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: در حوزه دندانپزشکی بیش از ۹۲ درصد هزینه‌ها از جیب مردم پرداخت می‌شود و گاهی این یارانه‌های پنهان را دندانپزشکان پرداخت می‌کنند به همین دلیل باید تعرفه‌گذاری این خدمات بازنگری شود.




علیرضا زالی در پنجاه و چهارمین کنگره انجمن دندانپزشکان ایران، گفت: حمایت های نامناسب بیمه ای هم در زمینه دندانپزشکی وجود دارد که باید در تعرفه گذاری خدمات دندانپزشکی هم کاری کنیم و علی رغم همه تلاش ها نتوانسته ایم همه استان ها را پوشش کامل کنیم و نیاز به بازنگری در این حوزه وجود دارد. رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: اکنون در طرح تحول نظام سلامت پروتکل ویژه خدمات حمایتی و ترویجی دندانپزشکی باید به آن ملزم و ملحق شود تا در اسرع وقت این پروتکل با نگاه حمایتی طراحی شود. وی افزود: باید به سمت بازمهندسی ارتباط مناسب و مهرجویانه جامعه پزشکی با مردم حرکت کنیم چرا که بزرگترین سرمایه جامعه پزشکی اعتماد مردم است و باید بازترمیم شود. زالی با اشاره به بحث مالیات جامعه پزشکی، گفت: جامعه پزشکی در سال های اخیر از رویکرد مالیات مکرر شده و به دنبال بهانه برای عدم پرداخت مالیات نیست، بلکه باید نگاه عادلانه مالیاتی برقرار شود و کرامت پزشکان حفظ شود. چیزی که در سال های اخیر محقق نشده است. وی گفت: دولت باید به بحث مالیات جامعه پزشکی از منظر متفاوت نگاه کند، و اگر روش های گذشته استمرار پیدا کنند، چالش برانگیز خواهد شد چرا که جامعه پزشکی ناراضی و گلایه مند است و روش های سنتی اخذ مالیات باید بازنگری شود. (فارس)


سه شنبه 16 اردیبهشت 1393 15:44    بازدید:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 229]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن