تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819695445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در حوزه فرهنگ به خودآگاهی و خودیابی رسیده ایم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


حوزه و دانشگاه عضو اندیشکده مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت:
در حوزه فرهنگ به خودآگاهی و خودیابی رسیده ایم
عضو اندیشکده مرکز الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت گفت: ما در زمینه فرهنگ به خودیابی و خودآگاهی عمیق رسیده ایم و نیاز به واکاوی و خلاقیت و ارایه راهکار داریم.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی ذوعلم در پنجمین کنگره پیشگامان پیشرفت گفت: نباید زمان را تا زمان تدوین الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت از دست داد و این الگو را باید ضمن عمل تزریق کرد. وی ادامه داد: همه از جمله حوزه و دانشگاه، مردم و دولت، دانشجو و دانشگاه توجه به حوزه فرهنگ را به یکدیگر واگذار می کنند و دیگران را در این زمینه موظف می دانند، در حالی که اگر در این زمینه مورد خطاب قرار دادن خود را یک وظیفه بدانیم سایر گروه ها و طبقات نیز وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. وی ادامه داد: دانشجو و خانواده باید با هم کمک کنند و در مسیر پیشرفت قدم بردارند. ما باید این مبحث را جدی بگیریم تا از کارهای ویترینی جلوگیری کنیم. ذوعلم با بیان اینکه ما در حوزه فرهنگ به خودآگاهی و خودیابی عمیق رسیده ایم خاطرنشان کرد: از این پس لازم است واکاوی و خلاقیت و ارایه راهکار را پیشه خود قرار دهیم.


۱۳۹۳/۲/۱۸ - ۱۴:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن