تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگ با همکاری دستگاه های ذیربط عملی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگ با همکاری دستگاه های ذیربط عملی می شود خبرگزاری پانا: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عملی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حوزه فرهنگ و هنر را نیازمند همکاری و انسجام بین دستگاههای و نهادهای ذیربط دانست.
۱۳۹۳ دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ساعت 10:13




 
به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین حسین مرشدی در سومین نشست شورای سفیران فرهنگی استان گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گذاری شده است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز با ایجاد هماهنگی بین ادارات و سایر نهادهای فرهنگی استان این شعار را عملی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه  تشکیل شورای سفیران فرهنگی استان در راستای استفاده از ظرفیتهای فرهنگی و دنبال کردن فرهنگ جهادی صورت گرفته است، افزود: اهداف مهم فرهنگی با استفاده از ظرفیت های موجود در استان هرمزگان عملیاتی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان ساخت: با تشکیل شورای سفیران فرهنگی در استان برنامه های حوزه فرهنگ از نوآوری، خلاقیت و اثرگذاری بیشتری برخوردار می شود و تحولی بزرگ را در این حوزه ایجاد می کند.
حجت الاسلام و المسلمین مرشدی پرهیز از موازی کاری و جزیره ای عمل کردن ادارات را یکی از مزیت های تشکیل این شورا برشمرد و یادآور شد: با استمرار و افزایش مشارکت دستگاه های فرهنگی این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه می یابد.
وی اضافه کرد: در گام اول دستگاه های فرهنگی به عنوان سیاست گذار در برنامه ریزی زیربنایی فرهنگ، ایفای نقش می کنند و در گام های  بعد، سایر دستگاه های اجرایی و اقتصادی در این حوزه مشارکت داده خواهند شد.
در این نشست موضوع گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و میلاد حضرت علی (ع) در دستور کار قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص مصوب شد.


 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن