تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816412729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجت باطنه مردم موجب به وجود آمدن حزب‌الله و استقامت علوی‌های سوریه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آیت‌الله حائری شیرازی در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ:
حجت باطنه مردم موجب به وجود آمدن حزب‌الله و استقامت علوی‌های سوریه است
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رزمندگان ما در جبهه‌ها با حجت باطنه خود به امام و اسلام و جهاد پیوند خورده بودند، گفت: اگر این حجت باطنه نبود، حزب‌الله کجا به وجود می‌آمد و علوی‌های سوریه چگونه در مقابل همه دنیا استقامت می‌کردند.


به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "حائری شیرازی" عضو مجلس خبرگان رهبری در سومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روحانیون رزمنده تهران بزرگ که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) فرمودند که ما در دوران بعد از طلوع فجر و بعد از سپیده و منتظر خورشید هستیم، روشن بود که منظور امام ظهور بود.  
 
وی افزود: آثار حالات و برکات و روحیات و معنویت دوران دفاع مقدس را می‌بینیم، لذا اگر ما در بین‌الطلوعین زندگی می‌کنیم یعنی سیاهی بر نمی‌گردد و ما منتظر خورشید هستیم و تحولات و تغییرات موجب روشن‌تر شدن فضا است.  
 
آیت‌الله حائری شیرازی تصریح کرد: این حرکتی که در دنیا شروع شده و قیام همگانی و تحول جهانی است، بیداری اسلامی است. کسانی که نمی‌خواهند این واقعیت را ببینند، می‌گویند بهار عربی، لذا طغیان کرده و سرکوب می‌شوند.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این حجت باطنه ملت هاست که بیدار شده وگرنه ظهور به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند وگرنه ظهور به تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند امیرالمومنین(ع) حجت ظاهره بود، اما در عصری زندگی می‌کرد که حجت باطنه مردم کمتر بیدار شده بود.  
 
وی افزود: در جبهه‌ها رزمندگان ما به واسطه همین حجت باطنه خود با امام و اسلام و جهاد پیوند خورده بودند و اگر این حجت باطنه وجود نداشت، حزب الله کجا به وجود می‌آمد و اینکه همه دنیا یک طرف باشند و علوی‌های سوریه یک طرف و چگونه اینهمه استقامت می‌کردند؟  
 
آیت‌لله حائری شیرازی اظهار داشت: این‌‌ همان نقطه‌ای است که رهبری بزرگوار فرمودند جهان بر سر یک پیچ تاریخی است و‌‌ همان آیه قرآن است که خداوند فرمود، زمین را بندگان صالح ما به ارث خواهند برد و مدیریت خواهند کرد. تاکنون انسانهای فاسد مدیران بزرگ عالم بودند، این چرخش و پیچی که پیش می‌آید این است که صالحین روی کار می‌آیند.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تحولات زیادی در دوره ما واقع شده، اما چون به تدریج واقع شده، به ما شوک وارد نشده است، در سابق در یک شهر یک حافظ قرآن بود که همه آن را می‌شناختند، اما امسال گزارش دادند که در یک مسجد ۴۰ حافظ قرآن به وجود آمده که این یک تحول است، آیا وقتی به یک بچه ۵ ساله دکترای قرآن بدهند، این آیه نیست؟ این‌ها آثار و حجت باطنه است.  
 
وی گفت: این نوری که در ۲۲ بهمن طلوع کرد در حال افزایش است. دشمنان نیز‌‌ همان کاری را می‌کنند که از قدیم می‌کردند، شایعه سازی، تشویق و ترغیب و هزینه‌ها به اسم حقوق بشر و اینکه از امر به معروف و نهی از منکر جلوگیری کنند تا بتوانند ظهور را عقب بیندازند.  
 آیت‌الله حائری شیرازی افزود: ما مثل کسانی هستیم که از یک چاه ۱۳۰۰ متری تاریک با یک نردبانی بالا می‌آییم، هزار و خورده‌ای پله را بالا آمده‌ایم و یک مقدار دیگر پله مانده است، لذا اگر همینجا که رسیده‌ایم سقوط کنیم، از هزار متری افتاده‌ایم اما اگر مقاومت و استقامت کنیم و چند پله‌ای بالا بیاییم، پایمان را روی زمین گذاشته‌ایم. ما پله‌های آخر را طی می‌کنیم و باید با قدرت آن چیزی را که به ما داده‌اند، بگیریم.  
 
وی افزود: این مردم را به ما سپرده‌اند و مردم دیگر عالم هم همینطورند و من خیلی وقت است ارزو دارم در شما روحانیون آثاری ببینم.  
 
آیت‌الله حائری شیرازی اظهار داشت: وقتی امام(ره) می‌خواستند بیایند، روحانیون گروه استقبال تشکیل دادند و هرکسی گفت کاری می‌کند. رهبر بزرگوار ما نیز گفتند من چای درست می‌کنم. همه تعجب کردند اما ایشان گفتند من این کار را بلد هستم.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: وقتی که پایان دوره ریاست جمهوری دوم مقام معظم رهبری نزدیک بود، به ایشان گفتیم بعد از این دوره کجا می‌روید؟ ایشان گفتند ما آخوند هستیم و به حوزه می‌رویم مگر اینکه امام ما را نهی کند. ایشان گفتند اگر امام به من بگویند به عقیدتی سیاسی ژاندارمری یکی از روستاهای سیستان و بلوچستان بروم، من تردید نمی‌کنم.  
 
آیت‌الله حائری شیرازی گفت: مجلس خبرگان برای تعیین رهبری تشکیل شد و طبق وصیتنامه امام(ره) رئیس جمهور با توجه به اینکه حال فرزند امام مساعد نبود این وصیتنامه را خواند و طول کشید. خواندن وصیتنامه ظهر تمام شد، سپس نطق‌های قبل از دستور بود و به رای گذاشتند که رهبری بعدی شورایی باشد یا یک فرد باشد، برخی گفتند شورایی، موافقان و مخالفان صحبت کردند اما اکثریت مخالف شورایی بودند و رای نیاورد و اکثریت طرفدار رهبر واحد بودند.  
 
وی افزود: یکی از افرادی که بالا رفت و گفت که من قراردادن رهبری را به دوش خود قبول ندارم رهبر معظم انقلاب بود، اما اعضای مجلس خبرگان به ایشان گفتند که شما باید قبول کنی و رهبری را به گردن ایشان گذاشتند، اما وقتی این رهبری را به ایشان دادند، ایشان خیلی محکم این رهبری را گرفت.  
 
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: بنابراین شما که آخوند شدید، باید در هرجایی در هر مسجدی و مدرسه‌ای و هر کاری که باشد به عهده بگیرید و با تقوی باشید برای برخی‌ها در پایان عمر کل ایمان و عمل صالح آن‌ها از دست می‌رود، لذا باید به صورت والعصر توجه کرد. به همدیگر خطر‌ها را اطلاع دهید و باهم باشید و توصیه می‌کنم دفتری برای کسانی که می‌خواهند این همکاری‌ها را انجام دهند باز کنند به نام «گروه تواصی» که هرکس داوطلب است ثبت نام کند.  
 
وی خاطرنشان کرد: مومنین وقتی به هم می‌رسند شعله می‌کشند و این نور الهی وقتی کنار هم باشد، فروزان می‌شود و اگر این شعله‌ها بالا گرفت گناهان را می‌سوزاند.  
 
گفتنی است؛ آیت‌الله حائری شیرازی در پایان سخنان خود از حاضرین خواست که با گفتن «بسم الله الرحمن الرحیم» برخیزند و با یکدیگر مصافحه و روبوسی کنند که این کار با استقبال همه روبرو شد.  
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن