تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمار زیادی از اعضای داعش از فلوجه به مرزهای سوریه گریختند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شمار زیادی از اعضای داعش از فلوجه به مرزهای سوریه گریختند تهران - ایرنا - منابع آگاه عراقی تایید کردند که تعداد زیادی از اعضای گروه تروریستی داعش در پی عملیات ارتش عراق در شهر فلوجه، از این شهر به سوی مرزهای سوریه گریخته اند.


پایگاه خبری السومریه نیوز روز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه عراقی اعلام کرد: در پی حملات شدید نیروهای امنیتی عراق در فلوجه، جمع زیادی از اعضای گروه تروریستی داعش از فلوجه فرار کرده و به سمت مرزهای سوریه رفتند تا نیروهای خود را تقویت کنند.
به گفته منابع مذکور، نیروهای امنیتی عراق خسارات زیادی به داعش وارد کردند که در نتیجه آن 30 تن از فرماندهان این گروه به خارج از شهر فلوجه فرار کردند.
همچنین اطلاعات رسیده حاکی از وجود بیش از 500 تروریست عربستانی، مراکشی، مصری، قطری، چچنی و افغانی در الانبار دارد.
همچنین به گزارش السومریه نیوز، ˈمحمد الدلیمیˈ مسوول امنیتی عملیات استان الانبار در بغداد اعلام کرد: دیروز در عملیات ارتش عراق برای پاکسازی بخش غربی شهر فلوجه در غرب استان الانبار از گروه تروریستی داعش و نیز حملات خمپاره ای و موشکی داعش در این منطقه، 14 غیر نظامی کشته و 51 تن دیگر زخمی شدند.
این مقام امنیتی عراقی با اشاره به آغاز عملیات ارتش عراق برای پاکسازی این منطقه گفت: از اهالی این منطقه خواسته ایم خانه های خود را ترک کنند.
وی تصریح کرد: نیروهای نظامی و امنیتی عراق موفق شده اند منطقه عامریه را از تروریست های داعش باز پس بگیرند و امیدواریم با ورود ارتش به فلوجه امنیت در این شهر نیز به زودی برقرار شود.
الدلیمی افزود: اطلاعاتی موجود نشان می دهد پس از عقب نشینی تروریست های داعش از مناطق اطراف فلوجه، آنها درحال فرار به سمت مرزهای عراق و سوریه هستند و این زمینه بسیار مناسبی را برای پاکسازی الانبار ظرف روزهای آینده فراهم می کند.
مترجمام** 1453**1479
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن