تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مرگ آرى امّا پستى و خوارى هرگز، به اندك ساختن آرى امّا دست سوى اين و آن دراز كردن هرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فناوری های نوین درزمینه انرژی های تجدیدپذیر دراسپانیا به نمایش درآمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فناوری های نوین درزمینه انرژی های تجدیدپذیر دراسپانیا به نمایش درآمد مادرید - پایتخت اسپانیا این روزها میزبان نمایشگاهی است که در آن 10 کشور جهان آخرین دستاوردها و پیشرفت ها در زمینه انرژی های نو و تجدیدپذیر را به علاقه مندان معرفی می کنند.


به گزارش ایرنا، هفدهمین ˈنمایشگاه بین المللی انرژی های تجدید پذیر و محیط زیستˈ موسوم به ˈخنراˈ با شرکت 231 شرکت از سه روز پیش فعالیت خود را در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی مادرید (ایفما) آغاز کرده است.
سال گذشته در این نمایشگاه 345 شرکت از 23 کشور شرکت داشتند.
شرکت هایی که امسال در خنرا شرکت دارند، از اسپانیا ، آلمان ، اتریش ، جمهوری چک ، دانمارک، یونان ، ایتالیا ، هلند و پرتغال هستند که جدیدترین محصولات خود را از نظر فناوری، ارتقای کیفیت و کاهش هزینه ها در زمینه استفاده از انرژی های تجدیدپذیر ارایه کرده اند.
بازدیدکنندگان این نمایشگاه شاهد ارایه محصولات صنعتی جدیدی هستند که برای فعالیت خود از انرژی گرمایی، انرژی خورشیدی، محصولات زیستی ، انرژی بادی، هیدروژن، باتری، گرمای زمین و دیگر انرژی های ارزان، قابل دسترس، تجدیدپذیر و منطبق با محیط زیست استفاده می کنند.
خبرنگار ایرنا در مادرید که امروز (پنجشنبه) در آخرین روز نمایشگاه از آن دیدن کرد، گزارش داد: کاهش مصرف انرژی توسط دستگاه ها، کاهش هزینه ها برای مصرف کننده، وابستگی کمتر به منابع انرژی، خودکفا بودن، همخوانی داشتن با محیط زیست و کمک به توسعه پایدار ویژگی های مشترکی است که در محصولات عرضه شده در نمایشگاه خنرا به چشم می خورد.
نمایشگاه خنرا در سال جاری ، همچنین به مدت دو روز با ˈهفته بین المللی ساخت و ساز و توانبخشی موثرˈ همزمان بود. رویدادی که در آن ، تجهیزات مرتبط با در و پنجره و قفل و بست های شیشه ای ، سنگ و راه حل ها برای ساخت و ساز پایدار را در خود گرد آورده بود .
ˈجائوما مارگاریت روستˈ مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان انرژی های تجدید پذیر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که بحران اقتصادی اسپانیا موجب رکود بازار و وضعیتی نابسامان در زمینه انرژی های تجدید پذیر شده است و به سبب عدم ارایه کمک و یارانه خرید از سوی دولت، محصولات آن مانند گذشته در این کشور اروپایی خریدار ندارد.
وی در این ارتباط ، بر نیاز افزایش بودجه و تامین مالی برای افزایش بهره وری انرژی تاکید کرد .
مارگاریت روست خاطرنشان کرد که در اسپانیا ، پروژه های متعدد ، راه حل های فنی ، قوانین کافی و اراده برای ساخت سازی که از نظر انرژی موثر باشند ، وجود دارد اما کمبود ها از طرف سازمان های وابسته دولتی و خصوصی است که می بایست برای دستیابی و مدیریت تامین مالی اروپا بخ این پروژه ها ، کمک کنند .
مدیر عامل اتحادیه تولید کنندگان انرژی های تجدید پذیر ادامه داد :به رغم وضعیت کنونی، ما در حال حاضر بر روی تبادل شناخت ها و تجربیات ، توسعه و ادغام ایده های جدید ، راه حل ها و محصولات و بالاتر از همه ایجاد شبکه های همکاری در ساختمان ها و شهرهایی اتکا می کنیم که مصرف انرژی آنها بسیار کم است .
وی همچنین گفت که سهم انرژی های تجدید پذیر در تولید ناخالص داخلی اسپانیا برای سال 2015 میلادی ، 9 میلیارد و 903 میلیون یورو معادل با 88/0 درصد تولیدات کشور خواهد بود و در سال 2020 میلادی به 13 میلیارد و 65 میلیون یورو معادل با 03/1 درصد تولیدات افزایش خواهد داشت .
به گفته وی، صنعت انرژی های تجدید پذیر پیش بینی می کند که سطح صادرات در طول سالهای آینده همچنان مثبت باشد و در سال 2015 ، تراز تجاری به یک میلیارد و 394 میلیون یورو و در سال 2020 میلادی به یک میلیارد و 893 میلیون یورو برسد .
در این دوره از نمایشگاه خنرا ، یک هیأت منصفه متشکل از افراد حرفه ای سرشناس در زمینه انرژی های تجدید پذیر ، پیشنهاد هایی را که از درجه بالای نو آوری در زمینه بهره وری انرژی موثر و تعهدشان با محیط زیست افزون بر سهم آنها در انرژی های تجدید پذیر ، برخوردار هستند، برمی گزیند تا که بر روی آنها کار شود .
از سوی دیگر ، خنرا در این دوره ، اهمیت ویژه ای را به پیشرفت های دیجیتالی داده است که در سیستم های گرمایش زیست توده ، سیستم های آبیاری و یا کنترل دریچه های ترموستاتی کاربرد دارد.
اروپام **1234**1549
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن