تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815425908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر کوتاه از شهرستان های تالش و فومن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر کوتاه از شهرستان های تالش و فومن آستارا - ایرنا - بیش 70 کودک دختر و پسر تالشی با اجرای برنامه های متنوعی، هفته معلم را گرامی داشته و به جایگاه و مقام معلم ادای احترام کردند.


مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ، از برگزاری باشکوه برنامه هفته معلم با حضور بیش از 70 کودک و نوجوان تالشی خبر داد.
شهلا ابراهیمی گفت: چهره های علمی و شخصیت های برجسته افتخار هر ملت و کشور است و به مناسبت بزرگداشت سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان یکی از مفاخر علمی و فرهیخته ، ویژه برنامه هایی در مرکز تالش در قالب نشست و کارگاه اجرا شد.
وی اظهار کرد: در این نشست اعضای نوجوان دختر با شخصیت و اهداف استاد مطهری و گنجینه های با ارزش کتاب ها و آثار این مرزبان بیدار انقلاب آشنا شدند و از کتاب دلنشین داستان و راستان وی نکته های شیرین شنیدند.
وی ادامه داد: آنان همچنین از مساله حجاب استادمطهری الگو برداشتند و آموختند که معلم هرچند در میان ما نباشد، اما همیشه جاوید است.
وی هدف از برگزاری این برنامه را تاثیر گذاری و عبرت آموزی از حوادث و شخصیت ها و آشنایی با باورها و عقاید و تقویت حس قدرشناسی از فرهیختگان ذکر کرد.
ابراهیمی افزود: به همین مناسبت کارگاهی با حضور نوجوانان برپا شد که ضمن شعرخوانی و دکلمه به ساخت شاخه گل پرداختند و با اهدای آن به معلم و مربیان خود ، این روز را گرامی داشتند.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
***
رییس پایانه های حمل و نقل غرب استان گیلان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 150 موتورسیکلت سوار در شهرستان فومن، آموزش های لازم در زمینه افزایش ایمنی را فراگرفته اند.
ˈسید مرتضی عظیمیˈ روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این دوره آموزش ایمنی برای موتورسیکلت سوران فومن در روستای ˈزیدهˈ این شهرستان به خبرنگار ایرنا افزود: با برگزاری دو دوره آموزش ایمنی در این شهرستان، یک هزار و 150 موتورسیکلت سوار از 10 روستای فومن نحوه استفاده از کلاه ایمنی ، چگونگی کنترل فنی موتور سیکلت در هنگام وقوع حادثه و در شرایط آب و هوایی متفاوت و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را باز آموختند.
وی اضافه کرد: 200 کلاه ایمنی به صورت رایگان و 600 بسته آموزشی شامل لوح فشرده، کتاب، بروشور اطلاع رسانی و پازل آموزشی نیز بین شرکت کنندگان در دوره های آموزشی در شهرستان فومن توزیع شده است.
وی هدف برگزاری این دوره های آموزشی را کاهش میزان تصادفات جاده ای و ارتقای سطح آگاهی های موتور سیکلت سواران روستایی عنوان کرد.
شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3
7106 / 535 / 7294/ 695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن